Gevaccineerden mogen deze zomer zonder testen en quarantaine reizen binnen EU (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Lia
, Datum:
12.06.2021 08:44
@ Marike...
Het is ook triest,ben het met je eens.
Maar er zijn jaarlijks massa's mensen die een vaccinatie nemen om op vakantie te gaan.
Denk maar aan Thailand en dat soort landen.
Ik ben niet zo zeer bang wat de bijwerkingen zijn,zal mijn tijd wel uitsturen.
Mijn dochter neemt de vaccinatie niet,want ze weet niet wat de gevolgen zijn op den duur.
En zij wil nog wel een gezin stichten.
Vreemd dat elk onderwerp hier uitmond in een felle discussie.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
12.06.2021 09:10
Lia, jou bijdrage aan de discussie is nihil?
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
12.06.2021 09:42
@Ivo helemaal met je eens, bij elk item is haar bijdrage nihil
Geplaatst door: Cin
, Datum:
12.06.2021 10:29
@ daido
Dankjewel. Duidelijker kan niet.
En mensen die zeggen dat ze hun eigen hebben ingelezen ? Dat is pertinent niet waar.
In ieder geval niet verder gelezen dan de bijsluiter van het vaccin.
Geplaatst door: Wima
, Datum:
12.06.2021 10:52
Daido en Cin, jullie hebben er vast veel meer verstand van dan alle anderen bij elkaar..👏
Maar dat neemt niet weg dat iedere volwassen Nederlander zelf de keuze mag maken... zullen we het daar gewoon bij laten. Laissez faire....
Geplaatst door: Peter V
, Datum:
12.06.2021 10:52
@Cin. Jij weet het dus beter dan de experten wereldwijd? Waar heb je dan zolang gezeten? Waarom heb je de mensheid nog niet verlost!
Stop aub om anderen uw grote gelijk op te dringen. En blijf vooral geloven dat jou niets kan gebeuren en dat alleen anderen ziek kunnen worden. Misschien je licht eens opsteken bij diegenen die afscheid namen van hun dierbare via een Ipad....
Geplaatst door: Daido
, Datum:
12.06.2021 11:05
@Cin, je kan de mensen kwalijk nemen, want ze horen maar 1 geluid van 1 kant.
En ja ik weet het ook niet beter, net als mensen op het forum die fel te keer gaan tegen mensen die kritisch zijn. Het is jammer dat ze op de persoon gaan spelen niet met inhoudelijke argumenten.
Er zijn zelfs twee nobel winnaars die kritisch zijn, maar zelfs die worden door msm geboycot. Er zijn meer deskundigen in de wereld dan Koopmans, van Dissel, Kluitmans, Gommers die zelfs meer gekwalificeerd zijn dan het opgenoemde rijtje.
, Datum:
12.06.2021 11:06
Bij kwalijk nemen moet "niet "tussen
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
12.06.2021 11:30
Ze hadden beter condooms kunnen uitdelen... Ipv vaccins is de mensheid beter mee af...
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
12.06.2021 11:35
@Cin, stop aub met trollen! Ik lees met enige verbazing uw posts. U mag vanzelfsprekend uw mening hebben en delen, maar dat is ondertussen niet meer uw intentie in dit topic.
Ik schrijf bewust (uw) mening, want alles wat u tot op heden heeft geschreven is ongefundeerd en illustratief uit de lucht gegrepen. Het zijn de bekende onwetende argumenten die op alle media als tegenstem worden aangedragen zijnde "waarheid", echter tot op heden nimmer onderbouwd zijn met concrete argumenten. Erg jammer!
Zelf ben ik (van nature) aanzienlijk kritisch en daarom heb ik begrip voor de tegenstem. Maar zowel bij de voors en tegens herken ik op allerlei punten nog te veel onbeantwoorde vragen. Het is goed die vragen te stellen, maar oh zo verkeerd om dan ook de antwoorden in te vullen op basis aannames, geruchten en van horen zeggen. Geef dan gewoon toe dat de wijsheid er nog niet is en de tijd het zal leren...
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
12.06.2021 12:07
Het onderwerp van dit item gaat over het feit dat volledig gevaccineerden weer zonder testen naar Frankrijk kunnen gaan. Al dat andere wat hier ter berde wordt gebracht, is niet ter zake doende gepruttel!
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
12.06.2021 12:11
Overigens biedt de ANWB nu erkende testen aan met ledenvoordeel. Nu €34 op een antigeen sneltest met reiscertificaat. Scheelt dus €15 per kind, kunnen papa en mama nog een wijntje van drinken 🍷
, Datum:
12.06.2021 12:32
@Slimpie Krijg je daar wel een QR code bij, anders heb je er nog niks aan na 1juli met de coronapas.
En je kan toch een gratis test bij de overheid doen na 1 juli? Dat had onze schoenenprins toch gezegd.
Geplaatst door: Cin
, Datum:
12.06.2021 15:06
@daido
Al gaan ze elke kwartaal om een spuit, men moet het zelf weten.
De tijd zal het inderdaad uitwijzen en dan
Moeten ze ook niet komen piepen of de staat aanklagen omdat ze ineens erg ziek worden of familie leden verliezen.
Ze zullen het ook niet winnen.
De farmaceuten hebben al gezegd voordat er gevaccineerd werd dat ze van elke verantwoordelijkheid ontslagen willen worden van eventuele bijwerkingen.
Je kan je ook afvragen waarom dat is.
En de overheid heeft hier mee ingestemd.
En dankjewel wij gaan genieten van deze zomer op vakantie in Frankrijk zoals we de jaren hiervoor ook al gedaan hebben 👍
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
12.06.2021 16:06
@Cin en anderen, kunnen jullie aub stoppen met de Corona-discussie hier. Onderwerp gaat er niet over. Doe dat lekker elders op fora. De meningen zijn te verschillend en het maakt het er hier niet gezelliger op. Dus aub lekker elders discussieren of iets rond Corona klopt of niet.
, Datum:
12.06.2021 16:23
@Martwout ik vind dat je gelijk hebt, maar je doet er zelf ook aan mee. Het gebeurt aan twee kanten.
Verder vind ik wel dat je mag uiten dat je die maatregelen buiten proportie vind.
Ik vind ook dat het moet ophouden bijvoorbeeld Lia te bashen. Zij werd door het halve forum aangevallen toen ze vorig jaar op vakantie ging naar een gebied met code oranje.
Als Johan en Tineke en Jan56 nu ook gaan naar een gebied van code oranje gaan hoor je niks, maar slijmerige praatjes van fijne vakantie.
Dat noem ik met twee maten meten.
Geplaatst door: m
, Datum:
12.06.2021 16:25
Voor Cin, Daido en alle anderen die ontzettend goed ingelezen zijn in de materie rondom Corona, en daarbij vinden dat ze de wijsheid in pacht hebben en andere mensen met een andere mening : "makke schapen" noemen breng ik jullie graag even de tweet van Marc van Ranst onder de aandacht:
"Onze wegen scheiden!
Beste 11 miljoen virologen, het was een eer om van jullie kennis, kunde en wijsheid te kunnen genieten gedurende het voorbije anderhalf jaar. Ik wens jullie alle mogelijke succes met jullie volgende uitdaging als bondscoach. Roberto, they’re all yours now!"
Voor mij is dit topic 1 teveel. Gooi de info bij al die andere corona topics.
, Datum:
12.06.2021 16:47
Geplaatst door: cin
, Datum:
12.06.2021 17:01
Geplaatst door: cin
, Datum:
12.06.2021 17:14
22 januari 2019 hield Marc Van Ranst onze belgische viroloog een lezing, weten jullie wel? de goede man die nu opgesloten zit in zijn bunker omdat er mensen zijn die hem dood willen.
niet zo gek als je de video bekijkt.
Je moet wel Engels kunnen maar ook vast te vinden met Nederlandse ondertiteling.
Hij heeft het vooral over hoe hij de mensen bang heeft gemaakt met de mexicaanse griep.
Niks complot theorie niks wappie gedoe, dit is hoe de wereld het voor elkaar gekregen heeft, al die schapen..
https://vimeo.com/320913130