Gevaccineerden mogen deze zomer zonder testen en quarantaine reizen binnen EU (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Car2
, Datum:
11.06.2021 19:03
@cin
Nee je hebt geen snaar geraakt.
Ik denk alleen heel anders over vaccinatie.
Als dit voorbij is, zal het te danken zijn aan de vaccinaties. Daar mag u over nadenken.
Daar laat ik het bij.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
11.06.2021 19:08
Geplaatst door: Wima
, Datum:
11.06.2021 19:10
@Cin, niemand is verplicht. Je mag je eigen keuze maken. Elke keuze heeft consequenties. Zo werkt het leven nu eenmaal. En laat een ander fijn zijn/haar eigen keuzes maken. Gepasseerd station..... Fijne vakantie!
Geplaatst door: Lia
, Datum:
11.06.2021 19:30
Ik heb toch sterk het vermoeden dat er veel draait om de €
Waarom geld uitgeven aan test als je gevaccineerd bent?
Of totaal geen klachten heb?
Geld betalen voor een geel boekje..straks niet meer nodig.
Iedereen wil eraan verdienen,big business.
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
11.06.2021 20:37
@cin dan bij kanker en zo ook niet aankloppen bij het ziekenhuis om al dat vergif in te laten spuiten.... Wat een dom gelul weer en niet onderbouwd.. De kids in Israël hadden al klachten met het hart... En uw kinderen tja misschien komt het nog wel goed... Met een goede opleiding en opvoeding...
, Datum:
11.06.2021 20:47
Wat een lullige opmerking toch weer!
Je mag geloof ik hier niet een eigen mening hebben.
Ik geloof dat kanker toch iets anders is dan Corrona..
Geplaatst door: Cin
, Datum:
11.06.2021 21:05
@ car
Heel begrijpelijk dat u het hier bij wilt laten :-)))
@martijn dat is een leugen.
Deze kinderen hadden helemaal geen klachten aan hun hart. Pas na vaccinatie.
Er is een verband gevonden tussen een inenting met Pfizer en een ontsteking van de hartspier.
Tip;
Lees u zelf goed in als u aan aan discussie wilt deelnemen anders komt het nogal knuddig over.
Met mijn kinderen en hun opvoeding zit het wel goed dank u.
@ Lia dankje
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
11.06.2021 21:11
, Datum:
11.06.2021 21:21
Mischien is dit wel de Israëlische Telegraaf??
, Datum:
11.06.2021 21:22
Geplaatst door: Daido
, Datum:
11.06.2021 21:36
Ik snap best dat mensen die alleen de mainstreammedia volgen geloven dat de coronavaccinatie volledig veilig is. Nergens hoor je een kritisch geluid of een discussie tussen deskundigen van die voor vaccinatie zijn en deskundigen die de nodige vraagtekens zetten ( en dat zijn er meer dan je denkt).
Wie er gelijk heeft zal in de toekomst blijken, maar om een bewuste keuze te maken zal je toch eerst goede en overwogen informatie moeten te hebben.
Dit is de enigste discussie die ik heb kunnen vinden. OMT leden weigeren mee te doen.
Waarom niet een discusie in talkshows???
https://www.cafeweltschmerz.nl/het-grote-corona-vaccinatiedebat-deel-2-burgers-slecht-geinformeerd-over-vaccinatie/
Geplaatst door: Wima
, Datum:
11.06.2021 22:01
@Daido, doe maar in talkshows inderdaad, niet hier......
, Datum:
11.06.2021 22:24
@ daido
je kan roepen tot je een ons weegt maar hier gaat de meerderheid van de mensen niet naar je luisteren.
Als je alleen naar het nieuws op tv kijkt wat de meeste mensen doen leven zij in ontwetendheid.
Maar wie zijn wij.. de Wappies..
Hele families vriendschappen zijn gebroken in stukken verscheurd door deze verdeeldheid in de wereld waar de overheid voor gezorgd heeft.
Kijk naar de viroloog van Ranst. Opgesloten in zijn bunker.. eigen schuld..
Maar als ik dat zeg tegen mensen hier thuis zeggen ze “maar hij vertelde toch allemaal maar wat er moest gebeuren”?
Bijna niemand heeft het filmpje van hem gezien waarop hij lachend vertelt hoe hij de mensen in België voor de gek heeft gehouden met de Mexicaanse griep variant( die achteraf ook ontzettend bleek mee te vallen)
Waarvan de vaccins die toen gegeven zijn ontzettend erge bijwerkingen heeft gegeven aan volwassenen en kinderen genaamd narcolepsie (uit het niks in slaap vallen) en waarvoor de overheid nu een paar miljoen euro moet betalen aan degene die dit overkomen is.
Je hebt niks aan geld als je niet gezond bent.
, Datum:
11.06.2021 22:42
@Cin, van mij hoeven ze ook helemaal niet te luisteren, maar wat ik wel schrijnend vind is dat mensen die een andere mening hebben omtrent vaccinaties als een soort paria worden neergezet zonder zich verdiept te hebben in de andere kant van het verhaal.
Geplaatst door: MaraM
, Datum:
11.06.2021 22:47
Je hebt ook niets aan geld als je corona krijgt en daar heel erg ziek van wordt of erger nog, aan dood gaat. Er zijn best veel mensen die dat nog steeds behoorlijk onderschatten. Wij gebruiken ook ons gezonde verstand, hebben ons goed ingelezen en ons weloverwogen laten vaccineren. Zelf in mijn naaste omgeving meegemaakt hoe het met supergezonde mensen toch fout kan gaan.
Gelukkig is de grote meerderheid in Nederland verstandig en laat zich wel vaccineren.
Ik wil hier geen discussie mee op gang brengen, maar gewoon laten weten hoe wij, en velen met ons, er over denken.
Iedereen een fijne vakantie, met of zonder vaccinatie c.q. coronatest.
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
11.06.2021 23:12
@Cin Nee, hè, we gaan hier toch geen wappie discussies houden , hoop ik?
, Datum:
11.06.2021 23:29
@nanka
Als u mij kan uitleggen wat u onder een Wappie discussie verstaat dan kan ik misschien antwoord op u vraag geven.
Geplaatst door: Bonez
, Datum:
12.06.2021 00:08
Cin. Wat is het alternatief?
Niet vaccineren met z’n allen? En dan?
Heb je zelf van dichtbij meegemaakt wat Corona kan doen? Vast niet....
Geplaatst door: Marike
, Datum:
12.06.2021 01:11
@Cin, het is ook maar net wat je wil lezen. Ik heb mij goed ingelezen en heb daarom juist wel besloten om ons te vaccineren en ben dus inderdaad blij met dit bericht! En nee ik ben geen makke schaap die de overheid klakkeloos volgt. Sterker nog ik ben ook niet bang om Corona te krijgen, maar hoe meer mensen zich laten vaccineren hoe kleiner het risico is dat het virus zich muteert tot een besmettelijker variant en hoe sneller we weer terug gaan naar een normale samenleving. Neemt niet weg dat iedereen gelukkig zijn/ haar eigen keuze kan maken!
@lia, dat vind ik misschien nog wel triester. Mensen die geen vaccinatie nemen en roepen dat het zo gevaarlijk is, maar het toch nemen omdat ze op vakantie willen. Dan wil je die vaccinatie puur niet om de maatschappij maar dwars te zitten. Blijkbaar vind je het vaccin niet zo erg en ben je niet bang voor de risico’s van het vaccin anders had je wel een pcr test willen betalen....
, Datum:
12.06.2021 07:50
@Bonez, Een goede vraag! Het alternatief is alleen de kwetsbaren die het willen te vaccineren net als bij de griep. De lockdowns en beperkende maatregelen zijn ingesteld om de druk in ziekenhuizen af te laten nemen en op zo'n manier bereik je dat.
Er zijn bovendien medicijnen voor handen die bij vroeg toedienen de schade voor de gezondheid kunnen beperken. In india wordt nu op grote schaal Ivermectine voorgeschreven met succes.
Mutanten schijnen net zo hard te ontstaan bij gevaccineerden. Bovendien is het grootste gedeelte van de wereldbevolking niet ingeent, dus mutanten blijven toch ontstaan.
De meeste mensen worden nauwelijks ziek van Corona en gaan er niet dood aan. En ja er zijn altijd uitzonderingen net als bij de griep.
Het vaccin ( eigenlijk is het helemaal geen vaccin, maar dat is weer een andere discussie) zit pas in de derde fase van de vier. Over een jaar of drie weten we pas meer.
Of we hebben een nieuwe generatie vaccins ontdekt of we hebben iedereen ingespoten met een vaccin die veel schade aanricht op langere termijn. Helaas weten we dat nog niet.