Camping voorbij Lyon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Patrick
, Datum:
09.06.2021 08:09
Hoi,
Normaliter overnachten wij (vanuit Rotterdam) in Macon. Laatst waren wij daar redelijk vroeg, 14.15 uur. Nu zaten wij te denken om verder te rijden, voorbij Lyon. Je kan er maar voorbij zijn 😉. Uiteraard als het qua tijd uitkomt. Uiterlijk 16.00 uur willen wij wel stoppen.
Iemand ervaring met Camping des Nations aan de rn7? Is dit makkelijk aan te rijden vanaf afslag 10? Deze camping heeft slechts 60 plaatsen, is een reservering dan aan te bevelen? Of weet iemand een alternatief?
Alvast bedankt.
Geplaatst door: Stori
, Datum:
09.06.2021 08:42
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.06.2021 09:01
Geplaatst door: Marike
, Datum:
09.06.2021 12:29
Net voor Lyon. Camping de Lyon in Dardilly. Geen luxe camping, maar wel een prima overnachtingscamping met zwembad.
Optie zou ook kunnen zijn om juist vanuit huis een uurtje later te vertrekken, dat heeft ons erg goed gedaan. Je begint veel relaxter aan de reis.
Geplaatst door: Diny de Groot
, Datum:
09.06.2021 12:43
Hallo Patrick, mijn man en ik hebben hier in 2019 een nacht gestaan. Camping is prima aan te rijden vanaf de snelweg. Zeer vriendelijke ontvangst van de familie die de camping runt. Prima plaatsen en sanitair. We hebben er heerlijk geslapen. Rondom de camping is er niks te doen, op de camping is een restaurantje waar smakelijke eenvoudige maaltijden worden geserveerd. We hebben geen gebruik gemaakt van het zwembad.
Bij vertrek naar het zuiden waren we volgens mij binnen 5 minuten weer op de Autoroute, oprit is erg dichtbij.
Bij ons staat deze camping op ons overnachtingslijstje.
Geplaatst door: Marjel
, Datum:
09.06.2021 23:40
Vorig jaar op doorreis naar het zuiden hier 1 nacht gestaan. Prima camping met zwembad, aardige beheerder. Veel kampeerders die net als wij op doorreis waren. Over 6,5 week vertrekken wij weer richting zuid-Frankrijk en willen hier weer overnachten. Wij reserveren niet.