Camping met speeltuin voor plaats (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mireille
, Datum:
03.06.2021 19:40
Eind juni willen wij met onze jongens van 3 en 1 graag weer gaan kamperen in Frankrijk. Nu vragen we ons alleen af: bestaan er in Frankrijk campings met een speeltuintje voor de plaats?
Camping les sucheres hebben we op het lijstje staan!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
03.06.2021 19:44
Geplaatst door: Charlie
, Datum:
03.06.2021 20:17
Wij gaan sinds een paar jaar naar Domaine des Mathevies, vlak bij Sarlat in de Dordogne.
Kleine camping met Engelse/Australische eigenaren.
Het is geen spectaculaire speelweide, maar onze dochter van 3 vindt het daar fantastisch.
Ze hebben een paar staanplaatsen direct aan de speelweide (met schaduw), maar ook vanaf de plekken schuin er naast kun je de speelweide goed overzien.
Wat we ook prettig vinden is dat bij de receptie/bar een deels overdekte zandbak is en voor als het slecht weer is, dan hebben ze binnen ook nog een speelruimte.
Qua prijzen zou ik niet weten of ze veel vragen voor kamperen. Wij huren er altijd een accommodatie.
Weet niet of je met een caravan komt, als deze aan de grote kant is, dan is de camping mogelijk lastig te bereiken vanwege de smalle slingerweg en naar boven
Geplaatst door: Madelon
, Datum:
03.06.2021 20:19
Willen jullie met eigen tent/caravan of iets huren? Op camping Sequoia Parc vlakbij Ile d'Oleron heb je luxe caravans te huur aan een speeltuin (cottage keywest funny forest). Wij waren hier met kinderen van dezelfde leeftijd en was ideaal! Lekker genieten op de veranda, terwijl de kinderen in de speeltuin spelen. De camping zelf is ook superleuk, als je van een camping houdt met veel faciliteiten.
Staanplaatsen aan een speeltuin zou ik niet weten in Frankrijk.
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
03.06.2021 21:01
Camping Chateau Eperviere, achterin groot veld met speeltuin/ veld. Sta je geweldig! In Bourgogne
, Datum:
04.06.2021 20:14
Tineke, bedankt voor de links. We hebben er een aantal hele goede opties uit gehaald
Charlie, als er maar iets van een Speelhuisje met glijbaan ofzo is, dan is het onze peuter al snel goed. We hebben een vouwwagen, dus dat is niet zo'n probleem. Bedankt voor de tip, ik ga er naar kijken.
Madelon, eigen vouwwagen inderdaad. Dus dat gaat helaas niet wat worden😉
Kimgeilings, ik ga direct even kijken. Bedankt voor de tip!
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
04.06.2021 20:46
Geplaatst door: Inge
, Datum:
04.06.2021 21:59
, Datum:
04.06.2021 22:11
Annette, hele mooie camping inderdaad. Ook een mooie omgeving. Alleen niet wat we zoeken op dit moment.
Inge, de site die jij deelt geeft veel campings weer. Welke bedoel je precies?