Hallo,
Misschien heeft iemand een leuke tip!
Ik ben op zoek naar een camping in Frankrijk (vanaf Utrecht max 800 km rijden) wat op loopafstand ligt van een leuk dorpje/badplaats waar een tienerdochter van 16 jaar kan winkelen/terrasjes pakken en avonds vertier kan zoeken met leeftijdgenoten (een soort van stappen)
Liefst een wat grotere camping met glijbanen en voetbalveld voor de andere twee kinderen van 14 en 12 jaar (jongens)
Als ik lees terrrasjes- winkelen en 16 jaar, dan zou ik een camping dichtbij het strand en een wat groter stadje boeken. In Saint Georges de Didonne (Charente Maritime) heb je meerdere campings (zelf maar even zoeken, ik ken ze niet v.w.b. recente ervaringen). Heel mooi zandstrand. Je kunt naar Saint Georges de Didonne, maar belangrijker is gewoon boulevard volgen en je komt in Royan (grotere badplaats met daadwerkelijk veel meer winkels en ook 'gewone' winkels naast de toeristenwinkels). Qua sfeer erg fijn gebied. Wel wat verder dan 800 km, maar als je die grens hard hanteert ben je deze kant op erg beperkt qua gebied. Omgeving Royan is qua klimaat ook nog 'ns heel gunstig. Omgeving bos en licht heuvelachtig en voldoende uitstapjes mogelijk naar de schitterende hoge golfstranden Cote Sauvage bij La Coubre, de mooie en zeer gezellige stad La Rochelle, Saintes en Cognac, schitterende rotskust bij Saint Palais sur Mer. En nog meer dingen. In die omgeving heel veel campings.