Trainen voor de marathon op vakantie (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jolanda
, Datum:
21.05.2021 06:32
Beste mensen, ik heb een vakantie geboekt in Oostenrijk Zell am See. Dit omdat ik daar om het meer kan hardlopen (vlak parcours) Ik ben aan het trainen voor de marathon. Nu is het onzeker of we ivm Corona naar Oostenrijk kunnen. Ik wil een plan B hebben en dacht aan Frankrijk, is er iemand die mij kan vertellen waar ik in Frankrijk iets vergelijkbaars kan vinden om fijn op vakantie te gaan en ook op vlak terrein kan hardlopen.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
21.05.2021 08:04
In de Loirestreek heel veel mogelijkheden mrt name als je daar de bewegwijzerde fietsroutes volgt.
Heb zelf veel gelopen rond Cheverny.
Camping Les Saules is een aanrader. Als je zuidelijker maar ook heter weer zou je ook voor Sommieres kunnen kiezen want daar loopt een vrijliggend hardloop/ fietspad ri Nimes van ca 30 km.
Geplaatst door: ® Ine
, Datum:
21.05.2021 08:53
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
21.05.2021 09:18
@Ine, wat een gave route. Die ga ik onthouden!
En @Jolanda... dit is wel een hele mooie omgeving..... En voor je uithouding en duur is trainen met heuvels niet verkeerd hoor. Ik neem het altijd mee in een voorbereiding voor een HM. Succes met je trainingen en de Marathon!
Geplaatst door: J
, Datum:
21.05.2021 09:18
Rond het meer van Annecy loopt ook een fiets/wandelpad.
Sta zou ook geschikt kunnen zijn misschien
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
21.05.2021 09:51
Geplaatst door: ® frankrijk-1
, Datum:
21.05.2021 12:01
Wel eens gedacht aan de Atlantische kust ,in het verre verleden trainde Nijboer daar op het strand voor de marathon hij liep toen op het strand bij lacanau, daar zijn ook div
campings of andere overnachtingen te boeken .succes met je training..