Doelgroeponderzoek afstudeerstage. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ray Mollen
, Datum:
19.05.2021 08:59
Geplaatst door: Den
, Datum:
19.05.2021 13:57
Dag Ray,
Na vraag 8 stopt het? Bij mij viel er weinig meer te klikken...
De gekozen “ jou en jij-vorm” staat mij heel erg tegen. Als klant word ik graag met U aangesproken. Ik praktijk verlaat ik heel snel dit soort zaken.
Ik ga niet naar de snackbar of naar IKEA....
Mvg Den
Geplaatst door: Willem
, Datum:
19.05.2021 14:34
Ik was al eerder afgehaakt. Inderdaad de jou en jij, ik heb niet bij je op school gezeten, dus ik ben U. En als ik je moet vertellen of de site goed is lijkt het mij dat je eerst nog maar eens moet verder studeren.
Geplaatst door: ® Martyn
, Datum:
19.05.2021 15:10
Ben ik heel dom als ik als kampeerder geen flauw idee heb wat een vloerladesysteem is?
Laat staan dat ik weet of ik er behoefte aan zou hebben, al dan niet tegen een betaalbare prijs...
Geplaatst door: henk 3
, Datum:
19.05.2021 15:11
Geplaatst door: ® S@ndra
, Datum:
19.05.2021 16:46
Weet dit bedrijf dat hun naam gebruikt is voor deze amateuristisch enquête? Bestaat het bedrijf echt?
Heeft je opleider deze vragen goedgekeurd?
Geplaatst door: Willem
, Datum:
19.05.2021 16:46
Beste @Henk3,
Omdat u mij niet kent, en dus niet weet of ik erg veel respect verdien, dient u mij aan te spreken met U.
Lijkt mij duidelijk.
Willem
Geplaatst door: J
, Datum:
19.05.2021 17:15
Is dit niet een beetje kinderachtig?
Ook ik vind “ U” beter klinken maar in veel bedrijven gebruikt de afdeling HRM in hun communicatie de aanspreektitel je en jij.
Dat kun je een jonge student dan niet kwalijk nemen.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
20.05.2021 13:54
@J: dat heet opvoeden en opleiden. Als ik iemand aan de deur/telefoon krijg, en zelfs op een forum aanschrijf, waarmee ik geen enkele relatie/bekendheid heb zal ik dat altijd met "u" doen. Kwestie van respect/beleefdheid. Ik wens dat ook graag terug. Iemand die dat niet doet, komt bij mij in ieder geval al op 0-1 achter. Bij ingang van het gesprek zal ik zelf, al gelang de inhoud, wel (aftastend) aangeven of wat mij betreft een je & jij gepast is. Eigenlijk heel normaal om dat te verwachten dus.
, Datum:
20.05.2021 14:02
Prijzig dingetje trouwens voor iets wat je van multiplex en een laderails (IKEA) ook zelf in elkaar kan zetten...
Geplaatst door: Mar3tent
, Datum:
20.05.2021 16:12
Beste Willem, henk bedoelt “u”. De “U” die u nastreeft is meestal voorbehouden aan God...
Geplaatst door: Rob
, Datum:
20.05.2021 21:04
Ik heb het idee dat het struikelblok van de je/jij/u/U ondertussen opgelost lijkt te zijn, althans in de vragenlijst.
Ik vraag me alleen iets heel anders af: dit is een afstudeerstage.
Het niveau van de vragen valt me dan erg tegen.
Als je jezelf nu nog moet afvragen hoe je je doelgroep bereikt, kan het nooit zo zijn dat je afdoende onderzoek hebt gedaan naar de behoeften van die beoogde doelgroep.
Je (of u) had beter meer moeite kunnen steken in een onderzoek omtrent het toepassingsgebied van deze producten. Dat is namelijk veel breder dan de kampeerder. Wat denk je van service- en onderhouds-toepassingen ?
Enne: wat zijn telescopische ladegeleiders ?
Geplaatst door: ® Hen
, Datum:
20.05.2021 21:45
, Datum:
20.05.2021 23:54
Zoals ik al zei, prijzig dingetje voor meer dan € 400,-. Even rekenen:
- set zware telescoop ladegeleiders Amazon € 30
- plaat (populieren) multiplex 9 mm € 45
- lijm / schroeven en (tacker-)nagels € 20
- gratis zagen bij de bouwmarkt € 0
Verder nodig een tacker (decoupeer-) zaag, (lijm-)klemmen, accutol en wat tijd...
Hmmm... en als ik dan kijk dat schroeven nog zichtbaar zijn, de buitenkant totaal niet is afgewerkt? Volgens mij wordt je genept bij het leven...
Oh ja, @ Mar3tent: Met alle respect voor de verscheidene gelov(ig)en, maar in sommige juridische kwesties èn als schriftelijke aanspreektitel is een "U" in plaats van een "u" gewenst volgens etiquette.
Geplaatst door: ® rickert
, Datum:
21.05.2021 00:11
Wat een niveau hier weer. Komt waarschijnlijk door het vele thuis zitten dat we gaan zitten miepen over hoe we iemand aanspreken.
Je of u wat maakt het uit. Er zijn ergere dingen in de wereld. Misschien is het goed dat we allemaal kunnen gaan relaxen in het mooie Frankrijk met of zonder vloerladesysteem.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
21.05.2021 09:00
Omg😱
Wat een gezeur over u of jij...
Die student komt hier in elk geval nooit meer.
Jullie zijn een kei in weg jagen van mensen op dit forum.
Geplaatst door: ® Annette
, Datum:
21.05.2021 16:57
Slimpie, er worden GEEN telescopische ladegeleiders gebruikt en wel watervast verlijmde Berken multiplex i.p.v. populieren multiplex zoals jij zegt. Ik zag ook nog dat er aluminium in gebruikt wordt.
Ik vind het ook prijzig maar je moet geen appels met peren vergelijken.
, Datum:
21.05.2021 23:08
Mag ik het alstublieft belangrijk vinden dat vrij normale respectvolle omgangsnormen gehandhaafd zouden moeten blijven?
Goedendag, ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Ray Mollen en momenteel werk ik aan mijn afstudeerstage bij BASE-line. Voor mijn marktonderzoek ben ik op zoek naar u, de kampeerder. Ik heb hiervoor een korte enquête opgesteld met als onderzoeksvraag: Hoe bereiken wij onze doelgroep? Ik zou het prettig vinden als u mij wilt helpen door onze enquête in te vullen.
BASE-line is een bedrijf dat vloerladesystemen produceert en verkoopt voor een betaalbare prijs. Het ladesysteem is verkrijgbaar in 3 uitvoeringen. Omdat BASE-line geen gebruik maakt van telescopische ladegeleiders, komt er geen vuil van buitenaf in. Het systeem is bovendien gemakkelijk zelf te installeren.
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
22.05.2021 20:29
Een mooi product, los van de prijst. Ik miste de ruimte om nog opmerkingen te plaatsen, tot slot.Ik hoop dat de lades gestandaardiseerde maten hebben zodat er bijvoorbeeld precies een boodschappenkrat of curverkrat in past. Dan kun je je bus vlot in- of uitruimen.