Overnachtingscamping waar je ’s morgens mag aankomen (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
16.05.2021 17:13
Beste kampeerders,
Wij gaan dit jaar met de caravan naar Yelloh Village in Millau. Wij gaan op zaterdagavond rijden vanuit Rotterdam. Ik rijd het liefst nachts en bij voorkeur zaterdag op zondag omdat er dan bijna geen vrachtwagens op de weg zijn en ik dan heerlijk 100 km per uur op de cruise control kan rijden. Ik wil het eerste stuk ongeveer 800 km rijden en dan een camping zoeken. Ik verwacht op zondagochtend rond 09:00 uur dan rond Clermont Ferrand te zijn. Wij zijn op zoek naar een camping waarbij je rond die tijd aan mag komen. Maandag willen we dan de laatste 230 km overdag op het gemak rijden en ontspannen aankomen in Millau.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
16.05.2021 18:08
Geplaatst door: jane
, Datum:
17.05.2021 12:39
Dat wordt denk ik een hele opgave. Ik zou gewoon wat campings mailen die je leuk lijken.Als een camping niet vol zit is het misschien wel te regelen. Maar wil je er dan dus ook n de avond weer af of blijf je dan tot maandag ochtend staan?
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
17.05.2021 12:49
Geplaatst door: J
, Datum:
17.05.2021 13:59
De eerste overnachters vertrekken vaak alweer vroeg. Meestal is er rond 9.00 uur weer voldoende ruimte en doen campings er niet moeilijk over als je dan al aan wil komen.
Tenzij het een luxe camping betreft, die willen weleens moeilijk doen . De municipal en andere kleine campings , daar is het vrijwel nooit een probleem.