Route naar Goudargues (Gard) (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Doortje
, Datum:
11.05.2021 16:50
Wij (59/63 jaar) hebben de gok genomen, en een plekje gereserveerd in Goudargues (september - dus duurt nog even)
Wat is een prettige route om te rijden ?
We kunnen er 3 dagen over doen (met caravan) dus niet echt noodzaak, om via (dure) Route du Soleil te gaan.
Tips - adviezen - overnachtingscamping
Alle informatie is welkom !!
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
11.05.2021 18:16
Geplaatst door: Manus
, Datum:
11.05.2021 18:21
Je kunt ook een route iets meer naar links volgen, b.v. A71 en A75. De laatste weg kent alleen tol op Viaduc de Millau.
Wij volgen ook deze weg, maar dan via N wegen en D wegen. Doen er dan 3 rijdagen over. Overnachtingen zien we wel, we stoppen als we het zat zijn. En bevalt de overnachtingscamping blijven we nog één of meerdere dagen staan.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
11.05.2021 20:06
Zeker na Lyon gewoon de Autoroute Soleil nemen. Bij Bollene er af.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
13.05.2021 15:46
Ik zou gewoon de route du soleil nemen, niks fijner dan als je gemakkelijk kunt rijden. En als je er dan 3 dagen over wil doen vertrek je gewoon op je gemak na een rustig ontbijtje en stop je ook weer tijdig, zodat je lekker op de camping kunt genieten.
Geplaatst door: Willem
, Datum:
13.05.2021 18:02
Uren lang over die eentonige snelweg. gadver. Ik moet er niet aan denken. Één keer gedaan, nooit meer. Ook wij hebben de tijd aan ns zelf. Dus rijden via N of D wegen. Je ziet dan nog wat, en vaak heel verrassende dingen. En ja, dan doen wij er 3 dagen over, so what?
Geplaatst door: Mascha
, Datum:
13.05.2021 22:17
Regelmatig ben ik daar, op de A7 ga ik er altijd af bij Bollène en dan richting Pont-Saint-Esprit volgen en dan Barjac blijven volgen. Dan zie je opeens aan je linkerhand afslag Goudargues.
Geplaatst door: Willem
, Datum:
17.05.2021 09:59
Geplaatst door: Hans
, Datum:
18.05.2021 10:36
Binnendoor is altijd leuker, je ziet meer en kan onderweg in een dorpje vers stokbrood kopen bij een bakker. Geen tol en goedkoper tanken onderweg, dat kan wel tot 20 cent per liter schelen. Wij rijden ook de laatste jaren via de D en N wegen. Nadeel is wel dat je veel rotondes en (in mindere mate) drempels tegenkomt. En verwijzingen naar campings onderweg kom je heel veel tegen. Succes.