Honden op t strand bij le soleil in argeles (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Brabant
, Datum:
09.05.2021 15:53
Weet iemand of de honden ook op het strand mogen bij camping le soleil
Geplaatst door: Daido
, Datum:
09.05.2021 17:13
Ik dacht het wel of een klein stukje verderop.
Geplaatst door: Holly18
, Datum:
09.05.2021 17:49
Ja, dat mag. In ieder geval het strand waar je uitkomt via de opgang bij het zwembad, was toen wij er waren een gedeelte waar mensen ook met hun honden zaten.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.05.2021 21:49
Geplaatst door: Ellen Dokter
, Datum:
10.05.2021 10:16
Is de hond gewend aan hitte...? Ik heb zelf geen hond, zie in werk zorg wel veel honden en ik ken het strand bij Argeles...scherp ,nep zandstrand zeg ik altijd...loei heet aan voeten en poten van de hond. In vroege ochtend was het te doen .
Geplaatst door: ® Nic
, Datum:
10.05.2021 10:34
Wij hebben afgelopen zomer op een camping aan het strand gekampeerd, waar geen honden mochten komen.
Wij zwommen daar in zee en om daar te komen, moesten wij een stukje door het gloeiend hete zand lopen en dat was niet te doen op blote voeten, dus liepen wij op onze slippers naar het water. Wij hebben zelf geen hond, maar Ik denk dat honden dat ook niet lekker zullen vinden
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
12.05.2021 18:55
Met een hond zeker ook oppassen voor verbranden van poten. Als het zand zo heet is dat je er zelf niet meer lekker op kunt lopen met blote voeten, dan kan je hond dat ook zeker niet. Sowieso is het strand in de zomer misschien ook niet de beste plek voor een hond.
Geplaatst door: cin
, Datum:
20.05.2021 21:56
in de avond is het heerlijk vertoeven hoor met de hond :-)