Boeken jullie of op de bonnefooi? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sandra
, Datum:
08.05.2021 18:19
Ben gewoon eens even benieuwd...
Ons plan is dit jaar Oostenrijk, maar kan - afhankelijk van de (on)mogelijkheden per land - ook zomaar Frankrijk worden, of een ander Europees land. We hebben nog niets geboekt en doen dat wel vaker niet. Houden van de vrijheid te kunnen gaan en staan en verkassen wanneer we willen. (Afgelopen jaar Frankrijk verschillende campings en niet geboekt). Ook wordt dit natuurlijk een heel ander vakantie jaar. Maar ik merk dat er al veel volgeboekt is in Oostenrijk deze zomervakantie.
Pakken jullie het dit jaar anders aan dan voorgaande jaren? Wel/niet bonnefooi en waarom?
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
08.05.2021 20:25
Wij boeken eigenlijk nooit. Dit jaar wel omdat we naar 1 bepaalde camping willen gedurende een week. De rest van de 6 weken zien we wel, boeken we niets iig want waar we naar toe gaan zien we nog wel
Geplaatst door: Karen
, Datum:
08.05.2021 20:27
Wij hebben voor het eerst dezelfde camping geboekt. Dit omdat het vorig jaar goed vertoeven was ondanks de Corona. We weten hoe het daar was. Nu duimen.we dat we er weer heen mogen
Geplaatst door: Noa
, Datum:
08.05.2021 20:53
Normaal zou het prima op de bonnefooi kunnen maar dit jaar hebben we geboekt. Omdat we in NL blijven en denken dat veel mensen dat zullen doen hebben we toch maar twee campings vastgelegd. We konden zelfs nog op beide camping zelf een plekje kiezen ( waren er nog maar een paar vrij). 2 jaar geleden in het hoogseizoen op de bonnefooi geweest, dat ging prima. Telkens vanaf de ene camping een volgende uitgezocht en dan even gebeld of gemaild
Geplaatst door: Lotje1985
, Datum:
09.05.2021 09:10
Wij boeken niet meer. Maar wij gaan dit jaar naar een eenvoudige 2 sterren camping waar buiten een heerlijk zwemmeer niks is. Wij hoeven geen animatie, de kids op deze camping animeren zichzelf, hoeven geen mega zwembaden of wat dan ook. En wij zijn van mening dat als op camping A geen plek is, we verder kijken. Als je geen hoge eisen hebt, dan kan dat prima in Frankrijk. Ook in het hoogseizoen. De camping waar we heen willen heeft altijd plek. Daarnaast vind ik het belangrijk dat als het dagen slecht weer is, ik mijn zooi kan inpakken en de zon achterna kan rijden! Als daags voor vertrek blijkt dat het langer slecht weer is, dan gooien we de plannen om. Plan is richting de Alpen, maar t kan ook nog zomaar Bretagne worden.
Geplaatst door: PetraHM
, Datum:
09.05.2021 09:21
Helemaal eens met Lotje.
In Frankrijk (of Spanje of Zweden) boeken we ook nooit iets, ook niet toen we met kinderen in het hoogseizoen gingen. Ook onze kinderen maalden niet om animatie of zwembaden.
Nu we met covid aangewezen zijn op Nederland heb ik wel de neiging om dingen vast te leggen. We hebben in juni vakantie en heb inmiddels contact gehad met een camping in Zuid-Limburg, waar we evt de auto en spullen kunnen laten staan als we het Krijtlandpad gaan lopen.