Camping Glandasse (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Anna78
, Datum:
06.05.2021 14:01
Dag mensen,
Mijn man heeft zijn zinnen gezet op camping Le Glandasse bij Die.
Nou lijkt het mij ook een heerlijke camping en we komen met 2 meiden van 16 en 14.
In de recente reviews kan ik niet goed beoordelen of het een geschikte camping is voor kinderen in die leeftijd.
Heeft iemand recente ervaring met deze camping?
Mijn dank is groot!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
06.05.2021 14:17
Geplaatst door: Willem
, Datum:
06.05.2021 14:46
Dit is een heel bekende camping, echt een Hollandse enclave. Er zijn normaal gesproken heel veel kinderen, in alle leeftijdsgroepen.
Als jullie nog niet besproken hebben dan wens ik jullie veel succes om nog een plekje te krijgen.
Er worden heel veel plaatsen direct geboekt voor het volgende jaar, dus om daar tussen te komen is heel moeilijk.
Geplaatst door: fam. H
, Datum:
06.05.2021 16:52
Wij hebben vorige week geboekt, voor het eerst een huuraccommodatie ipv kamperen. Laatste weken augustus. Op de site zijn zowel staanplaatsen als accomodaties nog beschikbaar.
De omgeving is voor ons heel bekend, de camping nieuw maar de recensies op google, zoover en deze site zijn positief.
En onze pubers vermaken zich al snel als er een rivier, zwembad, wifi en uitdagende omgeving is.
Nu nog hopen dat we kunnen gaan!
, Datum:
07.05.2021 10:49
We konden nog boeken en we hebben plek 114.
Zin in!
Bedankt voor de antwoorden en als nog iemand wat leuks kan vertellen over Glandasse hoor ik het graag.
Groet, Anna
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
07.05.2021 12:59
Hier is een foto van plek 114, waar de caravan met voortent en luifel staat
https://photos.app.goo.gl/8voUeo9y8xxWEYRw6
Hebben jullie al eens eerder op een camping in Frankrijk gekampeerd?
Er zijn nog veel leuke campings, waar jongeren van die leeftijd komen.
Ik wens jullie alvast een fijne vakantie!
, Datum:
07.05.2021 22:59
Dankjewel Tineke, dat zal zeker wel lukken!
Geplaatst door: Marjel
, Datum:
11.05.2021 22:48
Er loopt een treinrails langs de camping. Veel pubers, rivier, Nederlandse enclave.