Kachel (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sunny87
, Datum:
29.04.2021 09:51
We gaan met Hemelvaart kamperen en straks in in de herfstvakantie. Nu de temperaturen nog niet helemaal geweldig zijn ben ik op zoek naar een kacheltje voor in de voortent van onze caravan. Alleen ben ik niet bekend met een gaskachel, hoeveel gas gebruikt zo'n ding bijvoorbeeld? Of kan ik beter gaan voor een Elektrische? Heeft iemand ervaring met een goede kachel voor op de camping?
Geplaatst door: ® Vakantie
, Datum:
29.04.2021 11:20
Ik zou voor een oliekachel gaan, elektrische kachel kan op diverse campings wel eens problemen opleveren.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
29.04.2021 11:55
Ik heb altijd een zibrio kamin olie kachel gehad in de caravan.
Die kan je instellen op temperatuur,en als die op temp.is slaat hij vanzelf uit.
En als het weer te koud wordt,slaat hij vanzelf aan
Geplaatst door: Jan v z
, Datum:
30.04.2021 11:08
Hebben een aantal jaren op Terschelling gestaan en hadden zo'n rode gaskachel op een voetbeugel (vierkante straler).
Deze hadden wij in de voortent op de laagste stand om daarmee de kou uit de tent te jagen.
Ook gebruikten we deze s' avonds onder de luifel.
Het verbruik was gemiddeld 300gr per uur ook afhankelijk van de stand natuurlijk.
Wel goed ventileren en check even de regelaar.
Er zijn er die worden afgeleverd in een 50mbar uitvoering en dat gaat niet samen met je kookfornuis.
Dan heb je 2 flessen nodig.
Geplaatst door: BennyA
, Datum:
30.04.2021 12:20
wij hebben een gaskachel Gimeg verwarmt heel goed verbruik valt reuze mee
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
30.04.2021 15:46
Wij hebben ook een gimeg gaskachel. Verwarmt prima. Verbruik valt denk ik mee, een warme voortent vind ik belangrijker.