hoogtepunten waar we naar uit kijken (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: koen
, Datum:
20.04.2021 16:53
20 april is een mooie dag, de dag dat de eerste versoepelingen worden aangekondigd. We hebben weer een perspectief, en de zomer lonkt. Dit forum wordt nog steeds gedomineerd door het virus. Maar we mogen weer dromen. Om een beetje in de stemming te komen: naar welke drie hoogtepunten kijken jullie het meeste uit tijdens de komende zomervakantie. Ik zal zelf het spits afbijten. Ik noem 3 grote dingen. Maar we genieten natuurlijk in het bijzonder van het campinggevoel en drie weken absolute vrijheid.
1. kanoen op de Zrmanja kloof in Kroatie!
https://en.riva-rafting-centar.hr/kayak-tour/
2. Boot huren en varen langs de eilanden van het nationaal park Kornati (aan de kust in Kroatie tussen Zadar en Sibenik)
3. Terug naar de prachtige smaragdgroene Soca river in Slovenie.
Ik hoop dat we leuke tips op deze manier kunnen delen. Sorry, dit jaar even geen Frankrijk voor ons, doen we volgend jaar weer!
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
20.04.2021 21:21
Ik kijk enorm uit om weer te varen op Lac St Croix door de Gorges du Verdon
De heerlijke salade bij dat ene kleine restaurantje in het plaatsje waarvan ik de naam steeds vergeet
En de heenreis naar het zuiden, de verschillende aires, de gezelligheid in de auto met allerlei lekkers, de deur achter me dicht trekken en dat gelukkige gevoel van vakantie...
Geplaatst door: kea
, Datum:
20.04.2021 21:50
De Dordogne staat al enkele jaren op het programma. Maar de laatste paar jaar vonden wij het er te heet. Wij bleven dan aan de kust,of naar de Pyreneeën, of de haute Alpes.
We laten ons door het weer leiden. Afgelopen jaar in de Elzas begonnen, maar dat vonden we iets teveel vakwerkhuizen. Dus naar de Alpen doorgereden, de bergen blijven wel erg trekken. Dit jaar misschien toch naar de Dordogne.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
20.04.2021 22:36
@Claudia23, dat had ik geschreven kunnen hebben! Ik ben meteen in de vakantie sfeer!
Geplaatst door: Lenn
, Datum:
20.04.2021 22:41
Ik kijk uit naar :
1.na lekker ontbijtje een mooie wandeling.
2.dan met mijn e-reader bij het zwembad(dat ik steeds weer het water in moet om af tekoelen :-)).
3.dan heerlijk wijntje drinken met olijfje/kaasje
Maar ik kan nog veel meer opnoemen....
Geplaatst door: Lia
, Datum:
21.04.2021 09:03
Ik kijk uit naar:
@Het vakantie gevoel van de laaste week thuis.
@De reis naar de Languedoc,en de overnachting
@ Aankomen bij het huis dat aanvoelt als " ons" huis.
@Elke morgen opstaan en niets hoeven..heerlijk.
Oeps dat zijn er 4😁
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
21.04.2021 09:53
Mag het ook 3 punten zijn van weer een normale vakantie?
1) 's ochtends de krant en brood ophalen bij de lokale bakker.
2) 's ochtends paar koppen koffie aan Middelllandse zee
3) Wandeling door typisch Frans plaatsje.
Dit jaar wordt het Nederland tenzij er grote vooruitgang komt. Dan overwegen we nog plan B: omzetten naar Landal Oostenrijk.
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
21.04.2021 09:54
Heerlijk, kan bijna niet wachten...
? de tinteling van verwachting die je voelt als je bijna bij je camping bent
? het gelukzalige gevoel dat je ervaart als de omgeving, camping en je plekje met zo mooi zijn als je had gehoopt bij boeking
? de warmte van de zon door het tentdoek heen voelen en loom en langzaam wakker worden
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
21.04.2021 09:57
Geplaatst door: scg
, Datum:
21.04.2021 09:59
Ik kijk er naar uit om weer het "Frankrijkgevoel" te hebben. Is moeilijk te omschrijven, maar ik voel me altijd heel thuis in Frankrijk.
Geplaatst door: ® Sailor Wim 1
, Datum:
21.04.2021 15:00
Goh in de Drome weer een dam bouwen met de AOW leeftijd genoten aldaar.
Dan een dambreuk waardoor de jeugd van de stroomversnelling kan genieten.
Terug naar je stoel in het water, en genieten met een groen flesje goudgeel vocht.
Geplaatst door: Manus
, Datum:
21.04.2021 16:03
Ah, @Sailor Wim 1, ben jij degene die steeds de waterloop in de Drôme verstoord!
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
21.04.2021 18:12
Dat ik bij Toul het tolpoorten de peage de Gye weer passeer.
Bij Lyon de keuze maak of ik via de buitenring rijd maar ws Lyon Centre volg.
Bij de afslag Valence de Route Soleil verlaat en voor 2 daagjes het heerlijk verwarmde zwembad van camping Soleil Fruite in duik.
En mag genieten van de 4 weken daarna.
Geplaatst door: marian
, Datum:
21.04.2021 18:32
oehhh lekker idee:
3 weken, als het lukt, vrij van werken in de zorg, nu nog met risico en veel patiënten contact
geen wekker, niks hoeven
het moment dat de tent staat en je tevreden met een drankje voor de tent zit in de zon
plonzen in een riviertje
Geplaatst door: Claudia23
, Datum:
21.04.2021 21:48
Carolien, nog een paar maanden wachten en dan is het weer zover! :)
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
22.04.2021 07:06
Gewoon wakker worden in de Ardèche met de zon op je snoet ontbijt in het zonnetje met de krant erbij lekker rustig .Daarna terrasje doen gewoon mensen kijken en genieten . namiddag lekker dobberen met mijn matrasje op de Ardèche ,s'avonds genieten van een glaasje wijn en lekker eten .Naar de markt gaan en een uitstap maken de gewone dingen die vanzelfsprekend zouden moeten zijn mis ik het meest .Maar het wordt spannend normaal gaan we begin juni .
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
22.04.2021 08:34
Wat een grappig en positief topic.
We hebben er weer zin in met elkaar.
Geplaatst door: Susanna
, Datum:
22.04.2021 12:00
Wat een leuke plannen/dromen allemaal - hier word je vrolijk van!
Morgen, oh heerlijk - de eerste vaccinatie! Tussen de eerste en tweede prik gaan we naar campings in Drenthe en nemen fietsen mee. Aan het eind van de zomer hopen we naar Frankrijk te gaan - het rondje campings staat al op papier! Leuk, die plannen lezen en maken!
Geplaatst door: Car2
, Datum:
22.04.2021 15:22
@Marian. Zijn zorgmedewerksters allemaal nog steeds niet gevaccineerd?
Geplaatst door: Koert
, Datum:
22.04.2021 16:19
Eindelijk vanaf woensdag weer zonder afspraak klanten mogen ontvangen in onze winkel zonder afspraak: hopelijk gaan we dan weer wat geld verdienen en kunnen we de schade proberen in te halen.