Hoe zijn de golfen in zee bij cap d'agde? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Pim
, Datum:
17.03.2021 20:55
Hallo, een beetje specifieke vraag misschien: ik ben benieuwd hoe de golfen zijn in zee bij de stranden in de baai rondom cap d'agde. Wij hebben een camping op het oog aan zee hier, en komen met 2 kids van 11-13 jaar. Ik heb ergens gelezen dat de zee heel kalm is hier, dus weinig vertier in de golfen voor kids. We zoeken niet de surfgolven bij les landes aan de westkust, dat komt wel als ze 16 zijn :). Maar het zou leuk zijn als ze zich lekker kunnen vermaken in zee. Heeft iemand een idee wat we kunnen verwachten? Dank alvast!
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
17.03.2021 23:02
De zee bij Cap d’Agde lijkt meer op een meer dan op een zee met een branding.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
17.03.2021 23:05
Het is erg wind afhankelijk. De golven zijn zeer beperkt, maar als er een beetje wind staat is er nog wel een golfslag. Er is in ieder geval weinig sterke (onder)stroming en het loopt niet heel steil af zoals aan de westkust wel het geval is.
Geplaatst door: Lotje1985
, Datum:
18.03.2021 11:55
Onze ervaring is dat daar minimaal golven zijn. Inderdaad vergelijkbaar met een meer.
Geplaatst door: ® Johan
, Datum:
18.03.2021 13:37
Geplaatst door: Kath
, Datum:
18.03.2021 13:55
Wij zijn in Portiragnes geweest twee jaar geleden, en kan me herinneren dat het van dag tot dag verschilde.
de ene dag koekeplat, andere dag toch redelijk golven (dochter was toen 11 en vond het super met haar bodyboard)
Wel lekker warm water, maar was toen wel hittegolf.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
18.03.2021 15:11