froyak kampeerstoel action (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Kath
, Datum:
17.03.2021 13:15
Nu we een alternatief zoeken voor de zomervakantie, zijn we op zoeken naar opvouwbare kampeerstoelen die we handig kunnen meenemen voor bv. een strandmiddag.
Ik had er eerst in Decathlon gezien voor 13 en 20 euro per stuk, deze hebben geen hoes, maar wel een schouderlint.
Ik zie dat er nu in Action staat, met opberghoes, voor 7,95 euro per stuk.
We zijn een gezin met 2 tieners, waarvan man en zoon redelijk groot zijn (+1,90m) en toch deftig willen zitten.
Wat zouden jullie kopen?
Geplaatst door: Willem
, Datum:
17.03.2021 13:45
Ik ken deze stoelen niet persoonlijk, en heb dus geen ervaring met deze stoelen. Maar.... wat kan je verwachten van € 7,95 ?
Ik denk een stoel voor hooguit 14 dagen.
Geplaatst door: J
, Datum:
17.03.2021 14:07
Let wel even op het max gewicht.
Niet alle stoelen zijn geschikt voor zwaardere mensen. En 190+ , dan zal het gewicht misschien ook wat hoger zijn.
Maar voor 7,50 kun je niet veel verwachten natuurlijk.
Wat ook wel handig is zijn de lage stoeltjes, speciaal geschikt voor op het strand .
, Datum:
17.03.2021 14:46
ja, het maximum gewicht staat vermeld op de website van Decathlon, (stoel van 13euro is standaard, stoel van 20euro is zwaarder model).
Bij Action staat het niet vermeld dus zal ik eens op de verpakking moeten gaan kijken.
rugleuning is ook wel anders, bij action uit een deel (soort kuipje), bij decathlon meer een regisseurstoel.
het moet ook handig mee te nemen zijn, want er moeten ook nog andere spullen mee voor een strandmiddagje :-)
Geplaatst door: Lotje1985wij he
, Datum:
17.03.2021 17:47
Wij hebben die van de Decathlon. Kamperen daar nu aantal jaren mee en zijn er erg tevreden over. We hebben toen bewust voor deze stoelen gekozen omdat we een kleine auto hebben. Hij is klein en praktisch op te vouwen. Stoeltje van de Action geen ervaring mee.
, Datum:
17.03.2021 20:08
Heb je die van 13 euro of 20 euro? Ik vrees een beetje voor de kuipzitting van de action stoel. Ik denk dat deze snel doorscheurt. Alleen jammer dat die van decathlon geen draagtas hebben.
Geplaatst door: Toon
, Datum:
17.03.2021 21:20
Er is maar één manier om er achter te komen; ga er in zitten. Dat kan nu ook bij de Action, waar je via de website een tijdslot kunt reserveren om de winkel in te gaan.
Vorig jaar hebben wij ook twee opvouwbare strandstoeltjes gekocht, maar vonden het zitcomfort in de goedkooptste modellen een stuk minder.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
18.03.2021 11:35
Bij de Vomar hebben ze nu hele mooie stoelen.
Geplaatst door: Lotje1985
, Datum:
18.03.2021 11:51
Wij hebben die van 13€. De duurdere variant was er toen denk ik niet.
, Datum:
18.03.2021 13:36
ik zou de duurdere willen nemen voor de grote mannnen (lijken me voor hen iets comfortabeler)
Geplaatst door: piotr
, Datum:
01.04.2021 11:13
Wij hadden de duurdere variant mee vorig jaar, lagen alle 4 na een week in de container. Het is rommel.
Geplaatst door: Den
, Datum:
01.04.2021 22:50
Ik denk niet dat je Action-meuk MAG vergelijken met serieuze kampeerstoelen.
met name "deftig zitten" voor 7,95 is op zijn minst uitdagend.
suggestie: probeer es op marktplaats. Daar worden A-kwaliteit merken (ja, wel gebruikt) vaak voor een prikkie aangeboden en zit je deftig (ps: ik als beelddenker... hoe zit je deftig?) Ik denk zo maar es dat er weinig gebruikte Action-kampeerstoelen op MP te vinden zijn... rara, hoe komt dat?
Geplaatst door: ® Joost
, Datum:
02.04.2021 11:15