Dit jaar niet zo ver in Frankrijk zoek camping voor tieners 18-20- waar iets te beleven valt/actie. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marike
, Datum:
26.05.2021 16:14
Ik weet niet of de Ardèche voor jullie te ver is, maar daar heb je een aantal mooie en leuke campings, zoals:
La Plage Fleurie in Vallon pont d’Arc
La Grand Terre in Ruoms
Soleil Vivarais in Ruoms
La Bastide en Ardèche in Ruoms
Le Ranc Davaine in Saint alban Auriolles
Le Plan d’eau in st Privat
Rives d’ arc in Vallon pont d’Arc
Geplaatst door: Jennie
, Datum:
26.05.2021 18:50
Wij gaan naar camping d’Arpheuilles, 1.5 uur van vliegveld Lyon.
Veel Nederlandse (wat oudere) jeugd begreep ik. Wij gaan met drie zonen (ze zijn dan bijna 16, 16 en 18).
Geplaatst door: DirkV
, Datum:
26.05.2021 21:43
Waarschijnlijk maak je de meeste kans op vertier voor jongeren in de gebieden met Nederlandse enclaves, zoals de Ardeche en de Dordogne. Ik zou gewoon reviews lezen van campings in de buurt van een druk stadje (bijv. Vallon Pont d'Arc), dan krijg je al snel een indruk. In onze ervaring maakt de periode waarin je gaat ook nogal uit. In de laatste 2 weken van de schoolvakantie zijn alle kameraden opeens vertrokken.
Geplaatst door: Patriess
, Datum:
27.05.2021 10:42
Wij gaan 10 nachten naar Canigou en zouden dan door naar Spanje.
Gezien de omstandigheden hebben we Spanje geannulleerd en blijven wij in Frankrijk. Op fb kreeg ik de tip van camping Le Parc des Serigons, deze hebben wij geboekt. Ook 2 pubers hier, en die zijn daar volop. Misschien ook een idee voor jullie.
Geplaatst door: Anita
, Datum:
06.06.2021 11:24
En ineens bedenkt dochterlief dat ze voor 5 dagen na wil komen. Ja en dan... moet je natuurlijk niet zo ver weg. Ze heeft haar rijbewijs dus ze kan zelf rijden. De andere. dochter wil graag met veel zwembaden en dat er ook iets te beleven valt.. Dus weeeeeeeeer gaan zoeken.. PPPFFF waren ze nog maar klein. Stuk makkelijker.
Maar goed tips voor rond Lyon of zoiets a 500 tot 650 km.. Waar gewoon lekker weer is.. (weet je idd niet) maar waar iets te doen is.
Dat is wel het belangrijkste op dit moment. Hooooop zo dat iemand een goeie tip heeft. Ik ben echt na weken aan het zoeken bijna radeloos.. (maar verder gaat het goed hoor :)
Geplaatst door: J
, Datum:
06.06.2021 21:42
Is het geen goed idee om je dochters zelf te laten zoeken naar een camping?
Wie weet vinden ze een plek naar hun zin?
Ze zijn meestal handig genoeg op internet etc
Geplaatst door: Michel
, Datum:
07.06.2021 00:06
Met J eens, als niets goed genoeg is zoek het dan zelf uit.
Zou wel de site van Campix op de computer open laten zonder iets te zeggen, geweldige camping.
Geplaatst door: ® Renee
, Datum:
14.06.2021 14:52
Canigou is leuke camping voor zowel samen als met jeugd. Onze dochter is een paar jaar geleden daar langs gekomen bij ons. Gevlogen van eindhoven naar carcassonne. Daar afgehaald, kun je gelijk die stad bekijken, leuk uitje!