Pcr testen voor Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
08.03.2021 18:56
Eeeeeeh, dames en heren, hallooooo?
Menen jullie dit serieus?
Geplaatst door: Lia
, Datum:
08.03.2021 19:18
Nee,ik stem
Feestpartij van Johan Vlemmix .
Geheel toe aan wat vrolijkheid🍺
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
09.03.2021 00:12
Ik ben het (ook) niet op alle punten eens met Lia. Maar Poitr en Willem, gedraag jullie aub.
Jullie lijken wel een stel kleine kinderen die met ongefundeerde uitingen rondsmijten, puur omdat ze het niet eens zijn met de mening van een ander en daarop niet een fatsoenlijk beargumenteerd weerwoord kunnen uitbrengen... Als je je punt niet kunt maken zonder respectloze op de persoon gerichte uitdagende opmerkingen en/of beledigingen, plaats dan maar liever geen reactie (wat mij betreft).
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
09.03.2021 11:32
Geplaatst door: Daido
, Datum:
09.03.2021 15:09
Een zelftest is geen pcr test.
Dat van die pcr test is allleen van toepassing als een gebied code oranje is, niet code geel volgens mij.
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
09.03.2021 23:08
Wel goed lezen, er staan een aantal hele belangrijke sleutelwoorden/-zinnen in:
- "uiterlijk vóór de grens met ons land worden gedwongen een coronatest af te laten nemen", dat wil dus zeggen als je NL in rijdt zonder controle kunnen ze je niet meer pakken;
- "terwijl dat land als hoogrisicogebied te boek staat", dat zal t.z.t. moeten blijken of Frankrijk, België, etc. dan ook zo te boek staan;
- "kiezen om dat in België vlak voor binnenkomst in Nederland", en dan weten we nog niet eens hoe België in de wedstrijd staat (tegen die tijd);
En oh ja, personen die dus al gevaccineerd zijn, hebben hier al niet meer mee van doen (ander topic ;-))
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
09.03.2021 23:21
@Slimpie . U vindt het nodig om 2 mannen hier te berispen over de manier waarop ze een ander benoemen, wat ik overigens terecht vind, maar spreek dan ook even die z.g Lia er ook op aan, zij scheldt iemand uit voor NSB-er, wat ik ook buitengewoon onbeschoft vind. Buiten het feit, dat zij vast niet al leefde in de akelige periode, waarin deze personen zich misdroegen in ons land.
Daarbij is schelden altijd een teken van zwakte, als je niet genoeg taalvaardig bent om op een fatsoenlijke manier met elkaar te discussiëren.
Dit forum is bedoeld om met elkaar ervaringen uit te wisselen over kamperen en campings in Frankrijk en ik krijg toch steeds meer het gevoel dat deze Lia nog nooit een keertje echt gekampeerd heeft in Frankrijk.
Geplaatst door: Daido
, Datum:
10.03.2021 07:22
Laten we ons astublieft bij het onderwerp houden.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
10.03.2021 09:10
@Nanka...ik mag wel een PVV/ FVDer genoemd worden??
Al ken ik Van Haga persoonlijk erg goed,hij weet ook dat ik nooit op hem zou stemmen.
Ik zal wel veel verkeerd hebben gezegd op dit forum.
Maar mag me mening nog wel zeggen.
Ik heb nooit beweerd dat corona niet bestaat,of dat ik er niet serieus mee omga.
Ook ik heb mijn vakantie aanstaande mei geannuleerd.
En hou me aan zoveel mogelijk maatregelen.
Maar die Prior heeft op een of andere reden de pik op mij.
Prima,mag natuurlijk.
En nee...ik ben geen kampeerder..daarom pas ik mischien niet op dit forum maar heeft niets met dit onderwerp te maken.
Is weer een andere discussie.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
10.03.2021 13:21
Reacties, die niets met het onderwerp te maken hebben, zullen verwijderd worden!
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
10.03.2021 15:28
Geplaatst door: ® Annet
, Datum:
11.03.2021 11:58