Toch maar geboekt: Camping L'Ardéchois (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Dweezman
, Datum:
26.01.2021 21:56
..ik blijf hopen dat we komende zomer weer mogen, dus toch geboekt. Ik merkte dat sommige campings al geen plek meer hadden, dus toch de stap gezet. Wij boeken meestal vrij vroeg, gewoon om zeker te zijn van een plek op een geschikte camping, maar dit jaar, nou ja, covid dus.
Na 'l Hirondelle (Menglon), Moulin de la Pique (Belvès), 'l Arche (Anduze), Le Castelet (Saint-Jean-de-Muzols) en Ardechois (Gluiras) is de keuze dit jaar gevallen op Camping Nature Parc L'Ardechois. De prijs viel me overigens stevig tegen voor een plek op een camping, maar goed.
Het viel me op dat er weinig duidelijkheid gegeven wordt op sites verschillende campings over Covid en restitutie bij een eventueel reisverbod. Onze keuze voor Ardechois is mede ingegeven door een acceptabele hoogte van de aanbetaling en pas bij aankomst het voldoen van hele huursom. Sommige campings willen de gehele betaling al vanaf een maand van te voren. Dat risico durf ik echt niet te nemen.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
28.01.2021 12:27
Camping mag dan aan de prijs zijn maar het is ook een erg mooie camping.
Krijg je geen spijt van.
Geplaatst door: J
, Datum:
28.01.2021 18:02
Camping ziet er prachtig uit.
We hopen daar ooit ook nog eens heen te gaan.
Ben benieuwd naar evt ervaringen.
Geplaatst door: ® Dweezman
, Datum:
28.01.2021 23:19
Ik zal de ervaringen delen, alhier. Hopen dat we kunnen gaan, komende zomer. We hebben nog een iets grotere plek dan de standaard plaats kunnen krijgen. Wel zo fijn met een grote tent. Begreep wel dat we onze aanhangwagen niet op bij de tent mogen hebben. Onhandig, want die gebruik ik altijd als 'kast'.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
06.02.2021 17:27
Super mooie camping op loopafstand van Vallon pont d’Arc. Ga je geen spijt van krijgen. We gaan hopen dat we kunnen gaan.