Duidelijke vraag (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
23.01.2021 15:45
Leuk, dat er weer zoveel campings langskomen. Sommige ken ik, anderen niet. Veel campings worden aangeraden na verzoek om hulp. Die verzoeken lees ik ook, ik wil ook graag aangeven welke campings passend zijn. Maar vaak weet ik niet waar de gezochte camping aan moet voldoen, rustiek of lijken op l arche of iets anders. Concrete vragen vind ik fijner, krijg ik zelf ook tips :-)
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
08.02.2021 11:45
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
09.02.2021 10:28
Sorry, maar wat is concreet dan uw vraag?
Geplaatst door: Willem
, Datum:
09.02.2021 10:56
@slimpie is dus niet zo slim. De vraag is om bij het vragen naar een camping duidelijker aan te geven wat de vraag is. Duidelijk toch?
Geplaatst door: ina2
, Datum:
09.02.2021 11:21
Snap Ivo helemaal....... Misschien is het handig een soort van "wat zoek je" op te stellen...
Zo van....
Leeftijd evt. kinderen..
Strand, meer, bergen, etc.?
Max afstand die men wil rijden.
Huur of eigen kampeermiddel?
Luxe, of juist niet?
Zo zijn er nog meer dingen....
Dat maakt tips geven veel makkelijker
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
09.02.2021 13:15
Verbaas me telkens weer over vragen inzake "DE CAMPING". Die Camping bestaat niet en daar kan niemand iets aan doen. Op die leuke plek die je met zorg hebt uitgekozen wemelt het toevallig van de mieren, is ofwel modderig, of niet gemaaid enz. De plaatselijke vuilophaaldienst rijdt om 06.30 huur in de ochtend al rammelend langs je "slaapkamer", steeds saaie animatie (in het Frans) en de pizza is duur, klef en niet te eten. Bovendien is het sanitair niet zo schoon en het papier natuurlijk altijd op en dan dat kindje van de overkant: huilt elke avond of 's morgens vroeg. 't is. ook nog mistig en ook zijn de croissantjes op. De jongelui verderop zijn niet zo leuk als ze leken enz. Kortom allemaal zaken die je thuis wilt vermijden bij het zoeken naar een mooie plek. Ik wens iedereen komende zomer een prachtige vakantie, maar maak er geen drama van als je na uren zoeken niet vindt wat je wilt; komt vast goed.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
09.02.2021 15:24
Ik bedoel dus wees concreet. Zoek je een camping die lijkt op een andere vermeld dan wat je aan die camping zo fijn vond. Dan kun je makkelijker hulp krijgen. En wees duidelijk in je bewoordingen wil je een ouderwetse camping, met nieuw sanitair of ook oude hurktoilet ten. Ik lees regelmatig verzoeken zoals l arche of bewoordingen die niet duidelijk zijn. Moet wel lachen om digi oma, wij vinden jaarlijks wel de camping en die is elke keer heel anders
Geplaatst door: Manus
, Datum:
09.02.2021 15:48
@Ivo, jouw 1e posting was duidelijk, en terecht. Ik vind het vreemd dat er ieder jaar weer ongeveer 50 keer de vraag voorkomt voor "de" camping. Ik vind het leuker om zelf op o.a. dit forum rond te neuzen, en dan een camping te vinden. Laat je eens verrassen, en zoek eens wat buiten de ge eigende paden. Er zijn echt nog juweeltjes te vinden in plaats van de grote, dure commerciële campings.
Geplaatst door: ® Karin
, Datum:
09.02.2021 21:20
Bij het zoeken naar een leuke camping kijk ik altijd bij de meningen van andere kampeerders, zodat ik weet, wat ik kan verwachten. Natuurlijk staat er wel eens een wat negatieve mening tussen, maar als het gros van de meningen positief is, zet ik die camping op mijn lijstje.
Zelf geef ik altijd een uitgebreide mening met de leeftijd van mijn kinderen erbij en ik beschrijf ook wat wij als gezin leuk vonden op een camping, zodat anderen daar misschien wat aan hebben. Zelf kamperen wij graag op campings aan het water (meer of rivier), dat vermeld ik er ook bij.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.02.2021 22:10