Recente ervaringen met Le soleil fruite? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Inge
, Datum:
22.01.2021 15:49
Wij overwegen camping Le Soleil Fruite te boeken; 2 gezinnen met jonge kinderen in de leeftijd van 0 t/m 5 jaar. Nu lees ik weinig tot geen recente ervaringen met deze camping. Op dit forum niet, maar ook niet op Zoover. Aangezien de ervaringen van 5 jaar terug nogal wisselend zijn, ben ik benieuwd of mensen in de afgelopen twee jaar nog geweest zijn?
Wij hebben tot nu toe vooral kleinschalige campings bezocht aan een riviertje op korte afstand van een dorp.
Voldeed camping Le Soleil Fruite aan jullie wensen?
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
22.01.2021 15:57
Geplaatst door: ® JanMat
, Datum:
22.01.2021 15:58
Hallo Inge,
"Wij hebben tot nu toe vooral kleinschalige campings bezocht aan een riviertje op korte afstand van een dorp."
Dat spreekt ons erg aan. Een korte afstand naar het dorp vinden we het minst belangrijk.
Hebben jullie nog "pareltjes" voor ons en onze hond gevonden? Horen graag van je.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
22.01.2021 15:58
Wij hebben de camping in 2018 bezocht om er foto's te maken, we hebben er niet gekampeerd.
Het leek ons een gezellige camping voor jonge kinderen. We hebben ook een aantal kampeerders met jonge kinderen gesproken en zij vonden het een fijne camping.
Hier kan je de foto's bekijken
https://photos.app.goo.gl/NtpFzVR7nxdyVhdz7
, Datum:
22.01.2021 17:37
Le Saint Michelet is hondvriendelijk. En ons zonder hond, goed bevallen met jonge kids. Heerlijk ongedwongen, zonder poespas. In de omgeving voldoende te zien en beleven.
, Datum:
22.01.2021 18:15
Camping la Salendrinque vonden wij trouwens wel een pareltje. Ligt op loopafstand van Lasalle. Niet super veel te beleven, maar de weekmarkt wordt druk bezocht.
Hondvriendelijk durf ik niet te zeggen. Weinig honden gezien.
, Datum:
22.01.2021 19:03
, Datum:
22.01.2021 19:26
Geplaatst door: ® slimpie
, Datum:
22.01.2021 23:19
Wij zijn hier vorig jaar voor een overnachting geland. De foto's uit 2018 zijn nog actueel wat dat betreft. Onze kinderen, iets ouder, waren enthousiast over deze tussenstop (nu hebben we over de afgelopen jaren de lat ook niet hoog gelegd voor overnachtingscampings). De camping en voorzieningen zijn netjes, goed verzorgd en het is redelijk rustig. Alleen het restaurant waren wij niet zo ondersteboven van, maar smaken verschillen vanzelfsprekend. Brood hebben wij 's ochtends niet besteld omdat wij wisten dat we op weg naar de snelweg een bakkertje zouden tegenkomen.
Dus voor zover wij uit een nacht hebben kunnen opmaken, hebben jullie een prima keuze gemaakt.
Geplaatst door: ® JanMat
, Datum:
23.01.2021 00:00
Tineke en Inge bedankt voor het reageren. Van "leuke hondencampings" had ik nog niet gehoord. Gaan dat bekijken.
Overigens vind ik wel dat een hond moet luisteren en dat anderen geen last van onze viervoeter mogen ondervinden. Ben er van overtuigd dat onze hond geen overlast veroorzaakt. Uiteraard zijn er mensen die een hekel aan honden op de camping hebben. Dat respecteer ik en sluit ook niet uit dat hondenbezitters dit over "ons" hebben afgeroepen. Daarnaast gebeurt het regelmatig dat medekampeerders gericht contact met ons -lees de hond- zoeken. Bieden zelfs aan op de hond te passen als wij activiteiten willen ondernemen welke met hond niet mogelijk zijn. Zijn vaak mensen die zelf honden gehad hebben maar door omstandigheden "hondloos" zijn.
Als laatste -en misschien is dat wel de bedoeling van de campingeigenaar- mijden we de campings waar belachelijke bedragen voor de hond betaald moeten worden.
Geplaatst door: ® Jan56
, Datum:
23.01.2021 13:22
Ik ben er in 2019 geweest .
Je mag me mailen voor meer info.
, Datum:
23.01.2021 23:10
Bedankt voor de reacties.
We hebben toch besloten deze camping nog even op ons lijstje te laten staan.
We hebben nu Camping Provence Allee geboekt.
Dus geen riviertje dit jaar, maar wel nabij een meer.
, Datum:
23.01.2021 23:14
*Camping Provence Vallee :P
, Datum:
23.01.2021 23:20
Geplaatst door: svdl
, Datum:
30.01.2021 18:58
Hoi, volgens mij zijn de best wat recensies uit 2018 dat is toch nog vrij recent. Wij vonden het een mooie camping. Zijn er op doorreis voor een aantal dagen geweest. In directe omgeving niet heel veel te doen maar weet ook niet of je dat zoek met kleine kinderen. Weet dat ze toen vooral voor de kleine kinderen leuk en Nederlands entertainment hadden oa knutselen. Ruime plaatsen, net sanitair, prima restaurant en mooi zwembad.
Geplaatst door: Aafke
, Datum:
09.01.2022 14:42
Iemand nog recente ervaringen?
Ik lees dat er animatie voor kinderen van 4-8 jaar is
We hebben kids van, komende zomer, 4 en 9 jaar
Wordt er niks voor 9 jarigen gedaan?
Zijn er wel 'oudere kinderen' of is het echt op de jongsten gericht?
Weet iemand of er riviertje in de buurt is om te spelen/zwemmen?