Nog n poging : camping rond lac de sainte croix of lac de serre poncon voor kids 6-8 en 15 jaar (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mascha
, Datum:
18.01.2021 22:47
Beste allemaal,
Ik heb al eerder oproep gedaan . Leuke camping gevonden ( La Solaire , maar hebben geen huurtent alleen sta caravans) en L'Avelande ( huurtenten al vol...)
Dus iemand nog idee?
Camping met eenvoudig zwembad in de buurt van een van deze meren , max 200 plaatsen leuk voor kis en tieners ( hoeft geen uitgebreide animatie) met mogelijkheid tot tent huren.
Drome, Dordogne, Vendee, Tarn Ardeche en omgeving Anduze al vaker geweest.
Vandaar deze hoek.
Ik hoop dat iemand een super tip heeft.
Geplaatst door: ® Johan (Webmaster)
, Datum:
18.01.2021 23:08
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
19.01.2021 11:11
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
19.01.2021 11:37
Misschien is Domaine de Mialaret iets voor jullie. Ruime plaatsen, spannend, leuk, zwembad, vijvers, huttendorp bouwen, veel te doen etc. Alleen niet in de buurt die je aangeeft. Er zijn mooie tenten te huur. Restaurant aanwezig.
Geplaatst door: ® Johan (Webmaster)
, Datum:
19.01.2021 11:43
Mascha, voor welke periode? Wat is het budget?
Geplaatst door: Koen
, Datum:
19.01.2021 13:19
Domaine des 2 soleils in serres
Geplaatst door: J
, Datum:
19.01.2021 13:59
Bij Embrun, camping la vieille ferme is heel geschikt voor alle leeftijden. Weliswaar geen zwembad maar een groot meer op loopafstand maakt dat je het zwembad niet zult missen.
Ze verhuren compleet ingerichte “ de Waard” tenten . Deze staan op heel ruime plaatsen tussen de andere kampeerplaatsen.
Bij lac st Croix ook fijne camping, la Source, maar geen zwembad en geen verhuur. Niet geschikt dus helaas.
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
19.01.2021 15:30
, Datum:
19.01.2021 15:34
, Datum:
19.01.2021 16:10
Grappig, mar3tent, ik gaf bijna gelijk met jou dezelfde camping door...;))
Ik was alleen wat langer bezig met het plaatsen van de foto's, die we daar gemaakt hebben.
Geplaatst door: mascha franssen
, Datum:
19.01.2021 19:39
Jemig , fijn deze reacties! Camping le parc des sergions heb ik toevallig zelf gister gevonden en gemaild.
Maar ga ook naar de rest kijken.
Gaat om de periode van 31 juli en dan 2 weken of evt 7 augustus en dan 2 weken.
Dank julllie wel alvast weer!
Geplaatst door: koen
, Datum:
19.01.2021 23:15
Mar, Eygas heeft wel een zwembad (weliswaar klein) en ligt niet aan een meertje. Het meer is niet ver weg.
Zeker jullie puber zal het goed naar zijn zin hebben. Veel jongeren en outdooractiviteiten. Eigenaar heeft een speedboot aan het meer. Voor weinig geld gaat hij met gasten wakeboarden en met banden aan de boot. We hebben daar wel een leuke week gehad. Voor kleinere kinderen is er wat minder te doen.