fietsen omgeving Camping Le Chambron (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Bart
, Datum:
17.01.2021 14:42
Hoe is de omgeving van Camping Le Chambron in Condorcet in de Drome om te fietsen. Lees dat het leuk voor MTB ers is maar hoe zit het voor op de electrische fiets?
Geplaatst door: ina2
, Datum:
17.01.2021 18:52
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
18.01.2021 15:59
Wij hebben ooit een tocht gemaakt door het "achterland" met onze ebikes vanaf Le Chambron. Het ging..... af en toe best wel klimmen ondanks de ondersteuning. De grote doorgaande weg naar bijvoorbeeld Nyons is erg druk en niet leuk om te fietsen.
Geplaatst door: ® RosalieT
, Datum:
02.02.2021 16:03
Sorry als het off-topic is maar vraagje aan de mountainbikes: wat voor fietsendrager hebben jullie? Ik ben eigenlijk van plan om een van deze te kiezen (https://top-x.nl/beste-fietsendrager/) maar ik en mijn partner hebben zelf een mountainbike en weet niet of deze fietsendragers hier ook voor geschikt zijn.
Bedankt mede-kampeerders!
Geplaatst door: Bart
, Datum:
02.02.2021 20:38
De fietsendrager die jij hier aangeef in je reactie is prima geschikt voor mountainbike’s. Heb zelf een twinnyload drager voor electrische fietsen waar ook mijn racefiets op kan. Jij kan 60 kg aan fiets kwijt op je drager dus dat moet lukken.
Geplaatst door: ® Irene1
, Datum:
08.02.2021 11:44
Een leuke camping in een prachtige omgeving. Ga je vanaf de camping linksaf ipv rechts terug naar de hoofdweg, dan is het een stuk rustiger. Al zou ik met het rijgedrag en de bochtige wegen het fietsen zelf niet aandurven daar.