camping Cros de Mouton in Cavalaire sur Mer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
17.01.2021 13:49
Al een paar jaar staat deze camping op ons verlanglijstje. Meestal is de camping snel volgeboekt, nu nog niet. Ik heb de meningen gelezen, groene envelop gemaild (geen reactie gehad) en de camping gemaild,(ook geen reactie terug trouwens). Ik vraag me namelijk af in hoeverre er Nederlanders met tieners op deze camping komen. De ene mening zegt echt Franse camping met vooral Fransen, een ander zegt half om half. Onze tieners vinden het heel gezellig om met landgenoten op te trekken. Kan dat op deze camping? Afgelopen zomer hebben ze (en wij ook) genoten op camping Eurosol in Saint Girons Plage. Veel Nederlandse tieners.
Geplaatst door: annet6
, Datum:
17.01.2021 14:08
Wij zijn afgelopen zomer (2020) twee weken op deze camping geweest met 3 kinderen (15, 13 en 9 jaar)
De oudste 2 vonden dat er er genoeg tieners waren, 's avonds bij de tafeltennis en het voetbalveldje. Denk ongeveer 2/3 Frans, 1/3 Nederlands. Door corona waren er wel Nederlandse annuleringen volgens de Nederlandse dame bij de receptie, dus misschien in normale jaren half om half. Nederlandse kinderen onder de twaalf waren er ruimschoots.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
17.01.2021 18:49
Bedankt voor je reactie Annet. Onze jongens zijn 15 en 17. We gaan er even goed over nadenken wat we gaan doen.