Eze (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Marja4
, Datum:
28.12.2020 14:02
Hallo, wij willen deze zomer Eze aan de kust bezoeken. Ik weet dat het te voet kan, maar die optie is voor ons uitgesloten. Kunnen we er makkelijk komen met het O.V. vanuit Nice of beter met eigen vervoer? En welke route in het laatste geval het beste te nemen vanuit Cannes?
Alvast bedankt voor de reacties.
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
28.12.2020 15:01
Als ik zo de streetview zie, lijkt het erg op Gourdon nabij Grasse. Ken je die plaats al? Daar heb je een weids uitzicht op Nice en andere plekken. Antwoorden inzake Eze kan ik niet geven. Ik ben er nog nooit geweest. Dat laat ik aan de anderen over.
Geplaatst door: ® Anita
, Datum:
28.12.2020 19:13
Wij hebben verleden jaar vanuit Nice alles met openbaar vervoer gedaan is heel goed geregeld en goedkoop ,maar naar Eze betaal je iets meer ,omdat Canne een andere zone is .Wij zijn vanuit Nice naar Cannes geweest met de trein dus omgekeerd kan ook ,ik denk dat je in Nice naar Eze best de bus neemt .Aan het station zijn overal info balie 's.Je kan het ook opzoeken bij het openbaar vervoer op google .
Geplaatst door: ® Marja4
, Datum:
30.12.2020 11:21
Bedankt Anita en Martwout voor t reageren.
Geplaatst door: An
, Datum:
03.01.2021 08:47
Wij zijn 2 jaar geleden met de auto gegaan. Er is een grote parkeerplaats wat hogerop en vanuit daar gaat er een busje naar Eze toe. Prima geregeld! Mooi stadje ook.
Geplaatst door: Ellen
, Datum:
07.01.2021 07:27
In Eze zit ook de parfum-laboratorium-fabriek van Fragonard, erg de moeite , in Grasse zit de oude fabriek, hier meer hoe vanuit oudsher de geuren worden ontwikkeld ,samengesteld maar ook het ontstaan proces tot product zelf.