Hallo Tineke,
Vorig jaar heb je mij een link gestuurd met een foto via Google link waarop ik onze plaats op de camping kon zien. Kan het niet meer terugvinden, maar hoe zoek jij dat op?
Afgelopen zomer hebben we onze vakantie geannuleerd. Voor komende zomer nu opnieuw geboekt op camping Les Rivages. Ditmaal op tijd voor een plekje aan de rivier. In het kader van de voorpret lijkt het me leuk om zo de plek even te bekijken. En natuurlijk even kijken of hij groot genoeg lijkt voor ons gehele kampement :-)
Hi Tineke, dank je wel ! Ik denk dat ik in een ander topic had gereageerd. Wij stonden toen ergens op het T veld en als ik je foto's zo bekijk dan staat daar volgens mij de betreffende foto tussen die je destijds hebt gestuurd.
We staan dit jaar op L4, ben heel benieuwd, lijkt ons een fijn plekje aan de rivier, maar heb nog ontdekt of daar een foto van ons. Komt vast goed qua ruimte.
Super bedankt Tineke. Ik denk dat er een foto tussen zit die gelijk is aan onze plek. We gaan het zien, als de plek niet groot genoeg is kunnen we ook met zijn allen in onze tent. We zien het ter plaatse wel.