camping zoektocht 2021 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® jamah92
, Datum:
25.11.2020 01:09
hoi hoi!
ik ben helemaal nieuw hier op het forum. al moet ik wel eerlijk zijn en zeggen dat ik wel eens wat tips hier heb gebruikt voordat ik mij heb geregistreerd. maar nu is het dan zo ver, haha. al een aantal jaren met de kinders naar Frankrijk. we hebben in het verleden gestaan op port l'epine( bretagne), La ravoire( annecy) en val du bonnal (jura). ieder jaar normaal in een huurtent. maar nu de keuze gemaakt voor een vouwwagen en om langer te gaan dan één week.
zo om maar direct met de deur in huis te vallen. ik zoek een camping voor waar we af en toe een uitstapje kunnen maken, de kinders 'niet aangelijnd hoef te houden' ;-), een zwembad heeft ( en het liefst animatie want dochters vinden dat geweldig). en als klap op de vuurpijl voor 19 nachten rond 900 euro( goedkoper mag altijd, hé ik blijf een Hollander hé ;-)). yes ik weet het het pretpakket voor iedereen!
nu had ik zelf al camping le barutel in de ardeche / flower camping le pont du tarn / camping la le salendrinque in cevennen op het oog. heeft iemand ervaring met deze campings? een aanrader voor een gezin met kinderen in de leeftijdscategorie van 5, 8 en 10? en wie heeft er de gouden tip? bij voorbaat dank!!
groetjes!!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
25.11.2020 08:03
Geplaatst door: Manus
, Datum:
25.11.2020 08:55
Heb je al gekeken bij de meningen van deze campings? Bovenin naar "campings", dan zoeken op naam, dan komt de camping te voorschijn en daar staan ook meningen bij. Er zijn ook meningen met een groen envelopje, die mag je mailen en vragen naar ervaringen. Succes met de zoektocht.
Geplaatst door: Manus
, Datum:
25.11.2020 09:54
, Datum:
25.11.2020 10:22
Geplaatst door: ® Pieter V.
, Datum:
25.11.2020 12:21
Op Camping Salendrinque zijn wij afgelopen jaar geweest. Prachtige camping met zwembad en leuke rivier. Kampeerplekken hebben werkelijk schitterend uitzicht op de rivier. Maar voor animatie moet je niet op deze camping zijn. Er is een voetbalveldje, er zijn tafeltennistafels, je kunt tafelvoetballen en handboogschieten. Maar geen animatieteam (en dat vinden wij juist zo fijn).
Geplaatst door: ® jcmeg92
, Datum:
25.11.2020 12:34
Jeetje wat een reacties allemaal! Ik ga me er even in verdiepen heel erg bedankt!!! Jullie horen van me!!
, Datum:
25.11.2020 15:27
Geplaatst door: Herma
, Datum:
25.11.2020 19:21
Absolute aanrader: Camping Le Castellet te Saint-Jean-de-Muzols, Frankrijk 90 procent Nederlanders met kinderen in de basisschool leeftijd. Zwembad, rivier waar je van de rotsen kunt springen en NL talige animatie.
Camping La Garenne te Bedoin ligt op een heuvel midden in het dorp met geweldig uitzicht op de Mont Ventoux. Heerlijk zwembad, veel NL vriendjes / vriendinnetjes.
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
25.11.2020 19:39
Camping Camp Redon in Cordes sur Ciel, Tarn. (onze favoriet toen onze kinderen de leeftijd hadden van die van jullie, zelfs 2 keer geweest)
En La Gallo Romain in Barbieres, Drome.
, Datum:
25.11.2020 19:58