Hallo,
in 2019 zijn we op camping Gervanne in de Drome geweest. En dit jaar op camping Salendrinque in de Cevennen. Dat vonden wij hele prettige campings. Op Gervanne hadden wij een schitterende Lodge tent. Op Salendrinque een knus houten chalet.
Voor 2021 zijn we op zoek naar vergelijkbare campings. Dat wil zeggen: een gezellige niet te massale camping met zwembad, rivier en restaurant(je). Helemaal mooi als de camping ook nog op loopafstand van een dorp/stadje ligt. Voor onze zoon van 6 is het leuk als er ook jonge kinderen op de camping zijn , maar we zijn zeker niet op zoek naar een groots opgezet animatieprogramma. Een speeltuintje, tafeltennistafel, sportveldje en waterplezier is prima! Wie heeft de gouden tip???
In 1e instantie dacht ik aan Port dr Limeuil in de Dordogne. Tot mijn verbazing zijn bijna alle mobilhomes al volgeboekt voor zomer 2020. Ik dacht dat het niet zo'n vaart zou lopen met reserveren, maar daar heb ik me in vergist. We zoeken een lodge/safaritent met eigen sanitair of een mobilhome. Ik ben benieuwd naar de Dordgone (daar zijn we nog nooit geweest), maar ook andere regio's in Zuid-Frankrijk zijn prima.
Bij voorbaat dank voor jullie tips
Vriendelijke groet,
Pieter
Dank voor alle reacties! Er zitten goede tips bij maar toch heb ik nog niet het perfecte gevoel bij 1 van de genoemde campings. Camping le Saint Michelet in Goudargues leek me wel wat. Maar nu lees ik toch ook verhalen dat het na 23.00 nog rumoerig is op de camping en dat de camping sfeer mist. Ik denk en puzzel nog even verder!