Camping Tour de France-pubers (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Jennie
, Datum:
06.11.2020 13:44
Afgelopen jaren ben ik goed geholpen bij het vinden van een camping 👌🏻.
Voor volgend jaar zoeken we:
Een (kleine-middelgrote) camping of vakantiepark (cazalares, is dat misschien iets) in de ‘buurt’ van de Tour. (1.5 rijden is geen probleem)
Dat kan zijn in de buurt van Andorra of juist Libourne (Bordeaux-Bergerac).
Sunelia Trois Vallees lijkt ons iets te heftig met schuimparty’s.
Onze wensen: zwemshorts toegestaan in het zwembad (🙈 ik weet het), sporttoernooien en een ontmoetingsplaats.
voor zonen (15-15-17), geen disco oid, pubers zijn vrij rustig. Sport kunnen kijken op een tv/scherm zou erg leuk zijn.
Een meer in de omgeving zou leuk kunnen zijn, hoeft niet. Een (grote) supermarkt op een kwartier is fijn. Mag zeker een Nederlands georiënteerde camping zijn. We moeten iets huren en het liefst iets met drie slaapkamers.
Afgelopen jaren waren we op RCN la Bastide en Ardeche, Les 3 Cantons en Mialaret (tour zou hier in de buurt zijn, maar die ging door COVID niet door).
Dank voor het meedenken.
Geplaatst door: Kea
, Datum:
06.11.2020 18:20
Misschien camping le canigou in Prades
Geplaatst door: Koen
, Datum:
06.11.2020 22:41
Ik zou dan zeker gaan voor Luz Ardiden. Daar wordt de tour definitief beslist. Dit dal is ook prachtig mooi, met veel activiteiten. Genoeg campings, een avondje waarderingen lezen.
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
07.11.2020 14:30
, Datum:
07.11.2020 17:04
Dank jullie wel!
Ik ga de campings bekijken!
, Datum:
07.11.2020 17:49
Vooral d'Esperbasque spreekt ons erg aan, beetje in de stijl van les 3 Cantons zo te zien.
Leuk!
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
07.11.2020 21:28
Ik weet niet of zwemshorts in het zwembad zijn toegestaan.......
Misschien moet je dat van tevoren even informeren bij de camping.
Ik heb ook geen idee, wanneer de tour in die omgeving voorbij komt