Ervaringen camping La Vallee Verte en plaatsnummer 16 (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
05.11.2020 15:20
Vraagje...
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Camping La Vallee Verte (La Roque sur Ceze) en dan specifiek voor pubers van 15 en 17?
En iemand misschien bekend met plaats 16? Ik weet dat het een terrassencamping is :-) dus dat ik even aan mijn conditie moet werken hihi hihi, of is het wel te doen?
Geplaatst door: Monique
, Datum:
05.11.2020 16:11
La vallee verte enkele jaren geleden bezocht. Een prima camping met vermaak met Nederlandse animatoren. De jeugd van de leeftijd van jullie kinderen was toen ook in grote meerderheid aanwezig en hadden het zeker naar de zin! Heel veel Nederlanders aanwezig. Heerlijk aan de rivier en een vrij klein zwembad en glijbanen. Maar prima . Het was niet te druk in het zwembad als we een duik wilden nemen.
Het restaurant is een aanrader. Wij verbleven in een mobile home, dus kan je niets over de campingplekken vertellen.
Geplaatst door: Casilima
, Datum:
05.11.2020 22:55
Ik ben juist weer geïnteresseerd in de sta caravans... kun je daar iets over vertellen??
Wij hebben ook een zoon van 17 die nog mee wil en houdt van chillen, zwemmen, beetje sporten.
Wij houden van een heuvel achtige omgeving waar wat leuke dorpjes zijn. Toevallig nog canyoning in de buurt?? Dat binnen wij ook altijd erg leuk om te doen. Mijn man fietst graag, dat schijnt hier ook wel goed te kunnen....
Een lekker restaurant op de camping vind ik ook erg fijn!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
06.11.2020 09:40
Geplaatst door: Monique
, Datum:
07.11.2020 12:18
Reactie op de vraag over de mobile home. Wij hadden een mobile home gehuurd dichtbij het zwembad, receptie en restaurant. Deze was goed en de bedden lagen ook heerlijk! De ruimte om de mobile home vonden wij ook prima. Een buitenzit en heerlijk 2 ligstoelen. Genoeg schaduw te vinden om even uit de warmte te zijn. Alles aanwezig en schoon. Ik hoop dat jullie genoeg hebben aan deze informatie.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
07.11.2020 15:24
Geplaatst door: Jacqueline
, Datum:
10.11.2020 20:51
wij hebben deze camping voor zomer 2020 geboekt. Echter toen kwam Corona.
De communicatie was goed maar de tegemoetkoming slecht. Annuleren of komen was het advies. En annuleren gewoon 25% annuleringskosten! Dus wil je boeken voor 2021 zou ik wachten totdat Corona voorbij is, zodat je er zeker van bent dat je kunt gaan want ze zijn alles behalve flexibel!
Geplaatst door: Leonnej
, Datum:
11.11.2020 17:03
Ik twijfel zelf ook tussen camping la vallee verte en les cascades in la roque sur ceze. Heb zelf een kind v bijna 15 en 9 tegen die tijd. Bij de tweede is zwemmen geweldig, kun je goed van de rotsen springen. Leuk voor pubers. Les cascades boek je via yellow village en daar zijn verschillende stacaravans en safaritenten (ook airlodges)met sanitair te boeken , een Italiaans restaurant op de camping. Voordeel daar is dat je 15 procent aanbetaalt en tot 2 weken ervoor kunt annuleren. Dan ben je de aanbetaling kwijt of boek je om. La vallee verte lijkt me ook leuk, zijn er eens gaan kijken, heel erg rustig en ruime camping, eind juli. Rivier wat minder uitdagend vond ik. Ze hebben er trouwens safaritenten met eigen sanitair via suncamp. Je zou kunnen kijken wat daar de annuleringsvoorwaarden van zijn. Ik kom op les cascades een paar honderd euro goedkoper uit in een luxe tent met sanitair dus ik denk dat ik daar voor kies..
Omgeving is mooi, niet al te bergachtig om te fietsen idd. Goudargues is leuk om lekker te eten en naar de markt te gaan..wij gaan eind augustus.
Geplaatst door: Patriess
, Datum:
17.11.2020 08:38
Denk dat het een prima plek is, wel aan het pad, en daar moet iedereen langs naar beneden.
Het grote sanitair is beneden, wij stonden op de 1e rij en moeten mega trap af om te douchen en afwas.
Jullie zitten 2 verdiepingen hoger, dan kan je het pad naar beneden nemen en recht naar sanitair.
Tis wel goed voor je beenspieren hoor.
Voor pubers prima camping. Zwembad is wel klein en er komen jaarlijks veel dezelfde mensen.
Toen wij kenbaar maakte dat we het jaar erop niet terugkwamen, hadden we ook weinig contact meer met medekampeerders. Tis echt een vaste kliek die daar komt.
Maar ik denk wel met veel plezier terug aan onze vakantie daar.