Camping Eurosol (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Suzanne
, Datum:
24.10.2020 17:45
Wie kan ons helpen? We maken een voorzichtige, positieve planning voor de zomer van 2021. Wellicht blijft het bij voorpret, maar dat zien we dan wel weer.
Nu hebben we onze keuze laten vallen op camping Eurosol. We zijn er al wel aan uit dat het een comfortplek zal worden, maar wie kan ons helpen m.b.t plaatsnummers. We willen graag wat iedereen, denk ik, graag wil: genoeg schaduw, ruime plek. Verder hoeven wij niet dicht bij toiletgebouw of andere voorzieningen. Wie is er geweest en heeft goede tip voor ons?
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
24.10.2020 18:44
Er staan 68 meningen over deze camping.
De meest recente van 2020, dit jaar dus.
Stuur een mail naar deze mensen met je specifieke vragen, dit kan door op het groene envelopje te klikken.
Je krijgt vast antwoord op je vragen.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
24.10.2020 19:17
Geplaatst door: Saskia4
, Datum:
09.11.2020 14:05
Ben je er al uit Suzanne? En mag ik vragen waarom je een comfort plek wil? Wij vonden dat juist, over het algemeen, de mindere plaatsen. Dicht op elkaar, en weinig ruimte. De campingeigenaar kan je in het Nederlands mailen voor vragen. Wil je meer info over de camping van mij weten, mail gerust. Wij stonden wat verder achterop de camping, heerlijke rustige en grote plaatsen.
Geplaatst door: Suzanne
, Datum:
09.11.2020 22:04
Hoi Saskia,
Nee we zijn er nog niet uit. Keuze voor comfortplek zou zijn op basis van gedachte dat deze groter zou zijn. Dat is ook de enige reden. Verder willen we vooral een rustige plek. Als je tips hebt...graag!