Wat doen jullie met 2021??? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: frank
, Datum:
10.03.2021 20:36
Wederom hebben wij onze boeking bij gites de France, van mei 2020 die al doorgeschoven was naar mei 2021 door kunnen schuiven met behoud van aanbetaling naar mei 2022. We kregen ook de optie of we het geld terug wilden hebben. Nee dus, 3 maal is scheepsrecht zegt een mooi oud Hollandsch spreekwoord waar we ons maar eens aan vast gaan houden.....
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
10.03.2021 21:03
Wat een geluk, volgende week krijgen wij de 1e prik en over een paar weken de 2e, dus als alles goed gaat, kunnen we naar onze gereserveerde campingplek in Frankrijk.
Hopelijk heeft iedereen van jullie voor de zomer de vaccinaties gehad!
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
11.03.2021 00:51
Ook wij zijn binnenkort aan de beurt voor anti-Corona-injecties; echtgenoot 23 maart en ik wat later omdat ik 2 jaar jonger ben, en uiteraard beiden later nog eens. Vraag me af of je daarvan een bevestiging op papier krijgt. Stel dat je die bevestigingen steeds moet tonen bij iedere grensovergang al zijn maar de landen rondom ons (en verder) zoals (Belgié'/Luxemburg/Frankrijk) en ook dus richting thuiskomst weer iets dergelijks als een recente bevestiging moeten tonen dat je gezond bent. Die papieren zijn niet eeuwig geldig. Ben benieuwd.
Geplaatst door: MK
, Datum:
11.03.2021 09:32
Ook wij hebben onze vakantie van 2020 doorgeschoven naar 2021 in de maand juni. Zoals het er nu uitziet hebben wij onze vaccinaties dan gehad. Maar Frankrijk moet dan wel geel zijn, want anders moet je een test tonen met reizigersverklaring en die zijn €139,00 per persoon en als het tegen zit heb je zoiets ook voor terug komst naar Nederland nodig. Dat loopt aardig in de papieren en dan heb ik het nog niet eens over de verzekering bij een code oranje. We blijven hopen dat we op vakantie kunnen, maar zeker is het voor ons nog niet.
Geplaatst door: Diana
, Datum:
11.03.2021 22:33
Ik ben zelf al twee x gevaccineerd, zorgmedewerker, en mijn man valt in een risico groep, dus die is hopelijk ook snel aan de beurt. Voor de zekerheid hebben we de vakantie gepland in het naseizoen ipv voorseizoen. We boeken nooit. Dus we zien wel waar we naar toe gaan, liefst natuurlijk naar Frankrijk, hopelijk kan dat😃
Geplaatst door: ks
, Datum:
12.03.2021 07:46
Bekende werkzaam in de zorg, gevaccineerd begin febr., maar nu toch corona. Helaas het beschermt niet altijd.
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
12.03.2021 15:19
@ks, zijn de klachten mild? Vaccin geeft ook geen 100% bescherming. Ook met griepprik kan je nog ziek worden. Alleen het ziek zijn zou dan minder erg moeten zijn.
Geplaatst door: Lia
, Datum:
12.03.2021 15:58
In 5 Vlaamse verpleeghuizen zijn corona uitbraken,terwijl de bewoners allemaal al 2 prikken hebben gehad!
, Datum:
12.03.2021 16:17
In 5 Vlaamse verpleeghuizen zijn corona uitbraken,terwijl de bewoners allemaal al 2 prikken hebben gehad!
Geplaatst door: Toon
, Datum:
12.03.2021 19:13
Ja, de prik voorkomt niet dat je nog een keer corona krijgt. Het beschermt je bijv. voor 65%. Maar doordat je imuunsysteem door die prik al wat weerstand heeft opgebouwd, zal het niet meer zo snel op hol slaan, en kom je niet in het ziekenhuis, vervolgens intensive care en daarna in het mortuarium terecht. Geldt ook voor de jaarlijkse griepprik; het garandeert niet dat je geen griep krijgt, maar als je het toch krijgt, dan is de kans groot dat het in lichtere mate is.
En als je niet in het mortuarium terecht komt, kunnen we nog een keer op vakantie, en dat willen we toch allemaal?
Geplaatst door: Daido
, Datum:
12.03.2021 19:57
, Datum:
12.03.2021 20:14
We gaan ons vol vertrouwen laten vaccineren😱
, Datum:
13.03.2021 10:09
, Datum:
13.03.2021 14:39
Marwout...ik kan dit artikel niet lezen,is premium.
Nu ook weer uitbraak in verpleeghuis in Bathmen.
Allemaal gevaccineerd.
Ik ben nu toch wel een beetje blij dat ik nog niet geprikt ben.
Wacht wel af of er niet een hele leeftijdsgroep er aan onder door gaat.
Geplaatst door: Toon
, Datum:
13.03.2021 22:09
Er zijn al de eerste aanwijzingen dat de mensen in de groep 90+, die al gevaccineerd zijn, op termijn allemaal dood gaan.
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
13.03.2021 22:16
Dat lijkt me logisch @Toon. We gaan allemaal dood op termijn.🤣
, Datum:
13.03.2021 22:22
Als er over een half jaar geen 80+ meer over zijn,weet ik genoeg.
Geplaatst door: Daido
, Datum:
13.03.2021 22:41
De titel van dit topic luidt: Wat doen jullie met 2021???
Van de 90 jarigen weten we het inmiddels😀.
Nu de rest nog.
, Datum:
14.03.2021 09:43
Geplaatst door: ® Carolien@1
, Datum:
14.03.2021 12:40
Dat klopt @martwout. Hetzelfde geldt echter ook voor al die doden die als doodsoorzaak corona kregen maar overleden zijn aan iets anders. Persoonlijk lees ik dat soort berichten maar niet meer.