Wat doen jullie met 2021??? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
22.10.2020 14:22
Eerst en bovenal moeten we met zijn allen proberen het Corona-virus de baas te worden (maar hoe; dat weten we niet zo goed nog tot nog toe).... maar hoe kijken jullie naar het kampeerseizoen 2021. Wachten jullie langer met besluiten waar je misschien wel wil gaan boeken? Boek je voorlopig niet of heb je zoiets van.. we boeken een plaatsje en zien tegen die tijd wel....
Normaliter begint bij mij rond deze tijd altijd een beetje de voorpret... neuzen op internet, campings aanschrijven e.d. maar... ik weet het niet zo goed..... Wij boeken dan meestal zo rond de kerstdagen; maar is dat voor nu al verstandig of .........
Gezondheid e.d. staat altijd bovenaan; maar dat wil niet zeggen dat ons hele leventje stil moet staan en dat we niet mogen dromen en hopen op......
Geplaatst door: Lenn
, Datum:
22.10.2020 15:50
Wij boeken nooit,dit omdat wij in laagseizoen gaan en dus niet nodig is met eigen caravan.
Wat wij niet doen,is onze vakantieperiode al vast leggen bij werkgever. Normaal doen wij dit voor de kerst,maar nu wachten we ff. Dit voorjaar moesten wij toch de dagen opnemen,3 weken,terwijl we niet wegkonden met onze caravan. Dus nu wachten we in ieder geval tot april voor we vakantiedagen gaan vastleggen.
Geplaatst door: MKB
, Datum:
22.10.2020 15:58
Wij hebben nog 2 vouchers van dit jaar. We hebben die vakanties door geboekt naar 2021. Maar wat we doen, ik weet het echt niet. Hopelijk is er volgend jaar een vaccin, maar of dat onze vakantie in juni gaat redden?? Ik hoop het wel natuurlijk, maar ik verwacht het eigenlijk niet.
Geplaatst door: ® anita vergauwen
, Datum:
22.10.2020 19:06
Ik ga het positief bekijken ,vele mensen hebben nu al covid gehad ,dus die hebben hopelijk al wat antie stoffen tegen het virus ,ik weet wel dat je het nog kan krijgen maar minder erg is mij vertelt ,plus hopelijk een vacin dat helpt, dan kan het normaal toch alleen maar beter gaan.
Volgend jaar hoop ik terug naar Frankrijk te kunnen gaan ,we hebben nog een voucher bij de camping waar we al veel jaren gaan uitgezonderd 2020 .
We doen normaal gezien twee campings en nog overnachtings heen en terug weg ,nu zou ik buiten de overnachtingcampings alleen ook onze vaste camping doen ,
omdat ik zeker weet dat er aan alle maatregels wordt voldaan .
In november leg ik dan de data vast voor ons is dat vanaf begin juni .
Geplaatst door: Yv
, Datum:
22.10.2020 19:13
Wij hebben onze vakantie van dit jaar juni.. ook doorgezet naar vlg jaar juni maar ik denk dat wij het niet gaan doen.en toch weer in Nederland blijven en hiervoor vast gaan kijken..
ik denk alleen wel dat ik dan de aanbetaling kwijt ben.
Geplaatst door: Wima
, Datum:
22.10.2020 19:38
Onze vakantie van 2020 is doorgeschoven naar 2021. We hebben hierin al aanpassingen gedaan wat betreft datum (de vakantie periode is anders) en bestemming. Ik hoop toch echt dat we deze plannen komende zomer kunnen uitvoeren. Het was de afgelopen zomer een weloverwogen keuze om niet te gaan, maar we hebben Frankrijk enorm gemist.
Geplaatst door: ® harry
, Datum:
22.10.2020 23:48
Wij hadden dit jaar 10 weken naar Spanje en Frankrijk willen gaan.Maar de caravan is de stalling niet uit geweest.We gaan nu een reis van 10 weken in Frankrijk uitzetten van camping naar camping met net zo veel energie als dit jaar en als het niet kan dan hebben we weer pech gehad.Er zijn belangrijkere dingen in het leven.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
23.10.2020 00:25
Wil komend jaar doen wat dit jaar dus niet doorging: vreemd gaan (mety mijn eigen vrouw, reken maar). Als francofiel naar Schotland. Hebben vouchers gekregen voorde geannuleerde overtocht van dit jaar.
Geplaatst door: ® Nick
, Datum:
23.10.2020 14:12
In Nederland zijn ook veel leuke campings........
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
23.10.2020 14:41
Wij wachten voorlopig af. Normaal boeken we rond de kerst of in januari voor de zomer (juli-aug). Dit gaan we nu niet doen, mede omdat we het gehuurde huis voor de meivakantie 2020 hebben doorgeschoven naar de meivakantie 2021 (in Normandie). Hopelijk dat we t.z.t. die week meivakantie kunnen doen. De rest zien we later nog wel. Afgelopen zomer ook vrij kort voor vertrek nog prima 10 dagen naar Duitsland kunnen boeken (als veilig alternatief -toen- voor andere landen). Ik heb geen zin in weer iets te boeken dat wellicht weer vooruit geschoven moet worden etc. Dus daarom de komende maanden afwachten hoe het gaat lopen.
Geplaatst door: Cornelis
, Datum:
23.10.2020 15:11
Wij hopen gezond 2021 te halen. Ook zonder vakantie valt er prima te leven. Als je kijkt naar de toenemende cijfers van het aantal besmettingen, de vele lockdowns in de landen om ons heen, de avondklokken die zijn ingesteld, dan nodigt mij dat niet uit om nu een vakantie te gaan boeken. In 2021 zien we wel weer verder.
Geplaatst door: EddyH
, Datum:
23.10.2020 15:22
We zijn al aan het plannen voor 6 weken door Europa, dit zodra we weer groen licht krijgen.
We zoeken naar campings waarbij mooie fietsroutes gelegen zijn.
We plannen niet van te voren, we kijken onderweg waar we uitkomen.
Geplaatst door: Noa
, Datum:
23.10.2020 16:13
Voorlopig doen we nog even helemaal niks. Dit jaar toch nog even heerlijk op een half uurtje van huis kunnen kamperen. We zouden graag weer eens naar Italië en / of Slovenië gaan, maar dat zien we volgend jaar wel of dat kan en verstandig is.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
23.10.2020 16:38
Geplaatst door: ® Marian5
, Datum:
23.10.2020 17:36
Wij zijn eind juni 2 weken geweest en boeken nooit. Plannen wel wat aangepast, dus volgend jaar misschien het plan van dit jaar. Meer rondreizen dus. Als het kan is het fijn, maar anders maar niet. Moet wel eind januari zomervakantieweken reserveren van de baas en ook vakantie nemen. Dat vind ik wel een beetje jammer als we niet weg kunnen. Had ze liever gespaard voor betere tijden.
Geplaatst door: ® Sailor Wim 1
, Datum:
23.10.2020 19:16
Wat zou ik gaan doen in 2021, ehh reisplan 2020 uitvoeren. En in 2019 was mantelzorg de spelbreker dus ideeën genoeg.
Geplaatst door: Toon
, Datum:
24.10.2020 10:46
Dit jaar eind augustus en de eerste twee weken van september naar Duitsland en Frankrijk geweest. Vond het geen fijne vakantiesfeer, met je mondkapje op naar het toiletgebouw om je tanden te poetsen. Eind maart onze wintersportvakantie bij Sunweb weer gereserveerd met de voucher van afgelopen jaar, maar betwijfel of dit door zal gaan met de huidige Europese cijfers. Durf nog niet te denken aan een vakantie in Frankrijk met onze caravan. Misschien me toch maar eens gaan verdiepen in al het moois wat NL te bieden heeft.
Geplaatst door: ® martwout
, Datum:
24.10.2020 12:50
Grootste deel van 2021 is doorgeschoven uit 2020. Eerstvolgende buitenlandse reis is pas eind juni naar Zwitserland. Op dit moment ga ik me nog niet drukmaken over die tijd en als het met mondmasker kan/mag gaat het door. Ervoor gaan we misschien eind mei naar Zeeland maar dat staat nog niet vast. Zien we later. We hadden nog een kort verblijf in december in Zuid-lImburg maar gezien de maatregelen en cijfers net over de grens hebben we die naar december 2021 verschoven. Kerstmarkt laten we dit jaar zitten. Aachen gaat al niet door en Centro is gewoon te smal binnen. Je loopt heel snel schouder aan schouder.
Geplaatst door: Jac
, Datum:
24.10.2020 13:16
Wij zijn in juni niet gegaan, die trip ( Noorwegen) schuiven we door naar 2021 als het kan. Maar de hele maand september wel gegaan! Gewoon Frankrijk in streken waar het geen code rood was! Voordeel september is dat het niet druk is op de campings! Ook niet in de toiletgebouwen!
Toilet gebruiken wij altijd al in de caravan. Heerlijk privé. Ook tanden poetsen en gezicht wassen in de caravan. Waarom niet....je hebt die voorzieningen dus gebruiken we ze.
Douchen wel in toiletgebouw en ja, daar, tot dat je in de douche staat, een mondkapje maar dat is toch geen probleem?
In supermarkten ook mondkapje en wij hebben dat meteen voortgezet in NL.
We zien het wel wat 2021 gaat brengen, er zijn zoveel mogelijkheden . Wij hebben wel het voordeel van buiten het hoogseizoen te gaan en geen terrasjes zitters én uit eten mensen zijn. Ruimte / natuur om onze caravan en rust is het belangrijkste ...voor ons !
Geplaatst door: Anne
, Datum:
24.10.2020 14:35
Het allereerst hoop ik dat iedereen gezond blijft. Maar hoop doet leven, verheug me dan toch een beetje op, dat vakantie in Frankrijk erin zit in de zomer van 2021. Afwachten hoe het in januari is en dan toch misschien wat boeken. En anders blijven we in Nederland, ook prachtige plekjes.
@ Peter vhHt, Ook ik ben een francofiel, maar geniet toch om de 2 jaar van het prachtige Schotland. We zouden afgelopen herfstvakantie erheen gaan. Maar uiteraard niet gegaan. Ik heb geluk dat daar familie woont. Nu door geschoven naar de meivakantie. Kijken hoe het dan is met Corona.Het is er prachtig.