Wij houden van eenvoudige natuurcampings met veel ruimte en een mix van nationaliteiten. Maar onze dochters hebben inmiddels andere wensen dus het moet komend jaar een mix worden van veel...Dus heel benieuwd naar jullie tips.
De wensen: een betaalbaar 'modern' huisje of stacaravan (maximaal 750 euro per week) met privacy, op een camping aan een (vliegvis-) rivier in bij voorkeur ruig gebied. Met zwemmogelijkheden, het liefst een terrasje op loopafstand, en Nederlandse leeftijdsgenoten voor de kinderen die elkaar makkelijk opzoeken.
Hond gaat waarschijnlijk mee dus hond- en wandelvriendelijk.
Dank alvast voor het meedenken.
Dank voor jullie tips. Camping Saint Lambert heb ik al eens eerder naar gekeken, nu niet aan gedacht maar zeker een goede optie. We zijn al wel eerder in het gebied geweest maar blijft mooi. En du lac les iscles lijkt me ook zeker een camping voor ons. Ik kan alleen geen informatie over verhuur op hun site vinden. Iemand daar weleens iets gehuurd?
Dank weer voor jullie tips! Canigou lijkt ons zeker iets qua omgeving en activiteiten maar campings met Nederlandse eigenaren spreken ons over het algemeen minder aan omdat we een mix van nationaliteiten willen.
Camping Langac ziet er goed uit maar ik twijfel wel over de omgeving.
Camping Ardèche is volgens mij perfecte mix van al onze wensen!
Ben wel benieuwd naar de drukte in het gebied in het hoogseizoen.