Mooi lijstje, zal er zeker heel wat tips uithalen. We slaan alleen Agde/Cap d'Agde over. Ging daar heel lang geleden met mijn ouders kamperen, toen was het er nog leeg, mooi, landelijk, lieve oude huisjes. Ben er vorig jaar langs gegaan en kon wel janken, alles volgebouwd, al het moois weg.
Kan er nog aan toevoegen het Etang de Thau, een lagunemeer waar oesters en mosselen worden gekweekt en het schilderachtige plaatsje Mèze, waar je heerlijk verse vis en schaaldieren kunt eten.
Leuk om weer zaken te zien uit de tijd dat ik met mijn ouders op de camping in Montblanc stond (later nog een keer bij Pezenas gestaan).
Toen gingen we ook de heuvel van Sete op en was er nabij Clamouse nog een grot. Dan heb je het wel over minimaal 20 jaar terug dus
weet niet of de heuvel nog kan c.q. of die andere grot nog bestaat. Uit mijn hoofd was het Grotte des Demoiselles maar die lag ook nabij Saint Guilhem toen.
Je moest een stukje verder dan Clamouse maar niet zoals het nu wordt aangegeven als ik goed herinner uit die tijd.