Comfortabel krukje (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Esther B
, Datum:
21.08.2020 10:24
Ik ben op zoek naar een opvouwbaar krukje waarmee je een beetje comfortabel aan tafel kunt zitten.
De krukjes die we tot nu toe hadden, waren gammel, te laag of zeer oncomfortabel. Dus hoop dat iemand een goede tip heeft, zodat we niet weer een miskoop doen.
Geplaatst door: Mamamia
, Datum:
21.08.2020 10:45
Die gammele krukjes blijft een probleem. We hebben bij de boot van alles getest. Standaard viskrukjes bevielen nog het beste. We hebben ze ook met rugleuning gehad. Lijkt mooi maar zitten echt niet prettig omdat de stang onder je bovenbenen zit.(ze zijn net verkeerd om). Die driehoekjes vind ik ook niks net of je op een fietszadel zit.
Ik heb wel eens overwogen om een tafel met bankjes te kopen maar als je een beetje scheef staat is dat ook niet echt handig.
Wij zijn overgestapt op van die paraplu stoelen. Makkelijk mee te nemen, goede hoogte en redelijk comfortabel. (Tenminste om te eten). Verder hebben wij een tafel die op meerdere hoogtes te gebruiken is. Salontafel hoogte en bord op schoot blijkt in de praktijk toch het meeste voor te komen.
Als je maar met zijn tweeën bent zijn inklapbare tuinstoelen de beste optie dat zit echt comfortabel.
Misschien zijn er mensen met betere tips ik blijf volgen.
Geplaatst door: ® irenem
, Datum:
21.08.2020 16:38
Geplaatst door: ® Fammeij
, Datum:
22.08.2020 23:18
Ik vind de driepoot van de decathlon verrassend comfortabel. Ik zit er op als ik kook op het pitje dat op de grond staat. Verder is het vooral als voetenbankje in gebruik.