Wie wil er leuke tips met ons delen?? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ik76
, Datum:
13.08.2020 14:05
Weer thuis na 'n, ietwat andere, maar daardoor niet minder geslaagde vakantie in Frankrijk.....
Ik hou van napret (dus lees nog veel over de regio waar we zijn geweest), maar hou ook heeeeeel erg van voorpret. Dus stiekem... ook al is het nog zooooo ver weg, denk ik weleens aan zomervakantie 2021.
En dan heb ik eigenlijk 3 (of 4) trefwoorden die voor ons wel belangrijk zijn... en ik dacht; wie weet hebben jullie nu nog jullie ervaringen fris in het geheugen staan en willen jullie jullie ervaringen met me delen :-)
Trefwoorden:
- zo veel mogelijk zonzeker; geen mega-camping; heel klein hoeft ook niet. Ruime plaatsen zou meer dan welkom zijn.
- rivier (of misschien neig ik voor volgend jaar voor de verandering wel naar 'n meer; lijkt me ook heerlijk) voor onze hond (en ons natuurlijk)
- zwembad
- Nederlandse pubers aanwezig (voor onze eigen pubers)
Hebben jullie leuke tips?? :-)
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
13.08.2020 15:07
, Datum:
13.08.2020 16:51
, Datum:
13.08.2020 17:06
Geplaatst door: Ellen
, Datum:
15.08.2020 19:44
Camping de L ' arche in Anduze voldoet aan jouw wensen, of les Rivages in Millau.
Geplaatst door: Ik76
, Datum:
18.08.2020 09:18
@Ellen.... Les Rivages hebben we dit jaar gestaan.... Zie nu dat ik dat niet in mijn stukje had gezet :-)....
Geplaatst door: Senna
, Datum:
18.08.2020 10:02
Ik lees even mee...
De voorkeuren die jullie beschrijven komen grotendeels overeen met die van ons.
Wat zijn mooie kampeerplekken op les Rivages? (Ruim/half schaduw/ niet gelijk kampeerders recht tegenover je)
, Datum:
18.08.2020 10:53
Geplaatst door: mascha franssen
, Datum:
21.12.2020 12:08
Beetje late reactie misschien maar wij hebben altijd dezelfde wensen:
een zwembad
grote plekken
niet te grote camping
en tieners
Wij hebben vorig jaar een heel toffe vakantie gehad op Les trois Cantons in de Tarn.
Veel leuke jeugd, genoeg te doen en fijne camping met ruime plaatsen.
Jaren terug heel fijne weken gehad op l'ayguette in de Provence nabij Vaison la Romaine.
Twee jaar zijn we ook naar Italie geweest waarbij we in Umbrie ook een zeer toffe camping hadden met twee zwembaden en veel tieners .
Dit is Il Collacio.
Ondertussen lees ik mee want ik ben op zoek naar een toffe camping waar onze zoon van dan 15 het leuk heeft , maar ook de kids van onze vrienden (6 en 8).
Met dus dezelfde eisen als hier boven.
Geplaatst door: Martijn
, Datum:
21.12.2020 15:10
Met bovenstaande wensen in Solaire een hele goede optie!
Afgelopen jaar waren er weel heel erg veel pubers met hun ouders op de camping.
Dit is de voorgaande jaren niet anders geweest.
Plaatsen 150m2+ en een mooi zwembad
Zonzeker is het daar ook nog :-)
Geplaatst door: ® tineke
, Datum:
21.12.2020 15:30
Geplaatst door: Manus
, Datum:
21.12.2020 15:51
Kijk eens naar de Drôme, tussen Saillans en Die zijn er een aantal campings, die allemaal aan jullie omschrijving voldoen.
, Datum:
21.12.2020 16:14