Duivelsbrug Thueyts (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Casilima
, Datum:
03.08.2020 10:09
Ik wil een dagje hier naartoe om de brug te zien en te zwemmen. Ik begreep dat je er ook van rotsen kan springen, klopt dat?? Ik zie ook trappetjes door rotsen gaan, hoe moet ik dat zien?? Kun je daar een wandeling maken door de rotsen of is dat de weg naar beneden. Dat soort wandelingetje vind ik namelijk erg leuk. Wie kan mij vertellen wat je daar kunt doen??
Geplaatst door: Spevelie
, Datum:
03.08.2020 10:37
Toevallig vorige week geweest. Er is daar een kleine parkeerplaats waar je kan parkeren. Je moet dan een stuk naar beneden lopen via trap/pad. En dan kom je uit bij een strandje en stuk met kiezelstenen. Je kan daar heel leuk springen van de rotsen en zwemmen. Het is daar prachtig. Wandelen weet ik eigenlijk niet.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
03.08.2020 11:46
Geplaatst door: Pierre
, Datum:
03.08.2020 18:55
Wij staan momenteel op Pont du Mercier, vlakbij de betreffende brug. Het is een prachtige plek, waar heel goed vanaf verschillende hoogtes in de Ardeche gesprongen kan worden. Ook kunnen er mooie (klim)wandelingen gemaakt worden. Zowel in de natuur, als ook naar het gezellige dorpje Thueyts. Ook is er een Via Ferrata, waar je tegen betaling kunt klimmen.