Drukte stranden rond argeles sur mer (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® lisbeth
, Datum:
25.07.2020 12:49
Hallo, wij gaan woe verhuizen naar camping las planes, op 10 km v argeles sur mer. Ik wilde graag eens horen of er nu mensen daar in de buurt zitten die meer kunnen vertellen over de drukte vd dorpen en stranden in de wijde omgeving daar. Wij zoeken normaal altijd kleine baaitjes op en kleinere dorpen en zijn geen zonnekloppers, wel korte strandbezoeken, wat snorkelen, effe rondwandelen.... We proberen nu de drukte te vermijden maar omdat die regio nieuw voor ons is is dat moeilijk in te schatten... Tips en info zijn dus erg welkom! Bedankt alvast, Lisbeth
Geplaatst door: herma
, Datum:
25.07.2020 13:15
Niet het antwoord wat je zoekt maar heb wel een tip. Toen wij op Las Planes (en La Coscolleda) stonden reden wij de D2 uit naar Argeles en daar rechts aanhouden naar Plage Racou bij het haventje. Om het haventje heen rijden en dan parkeer je gewoonweg op het strand. Het is dan nog een paar stappen lopen om een plaatsje te vinden. Toendertijd al een rustig strand met ruimte in overvloed.
, Datum:
25.07.2020 13:36
Leuke tip zal ik zeker doen!!! Bedankt!
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
25.07.2020 20:30
Ruimte zat en niet druk. We komen al 7 jaar in de regio. Wij staan altyd op cala gogo Saint cyprien. Saar zijn de stranden ook rustig. Zelfs in normale tijden is 't prima te doen. Echt geen Scheveningse praktijken. Verbaas me er elk jaar over hoe rustig het op het strand is. Zal. Kijken of ik filmpje kan vinden
, Datum:
25.07.2020 20:32
, Datum:
25.07.2020 20:34
Bij Saint cyprien port heb je ook een mooi groot rustig strand. Snorkelen kan je het beste bij banyuls sur mer
, Datum:
25.07.2020 20:39
Céret, amelie les bains, castelnou en glasblazerijen bij palau del vidre. Stranden zijn overal rustig daar. Roofvogelshow bij Château de valmy.
, Datum:
26.07.2020 18:16
Bedankt voor deze tips!!!