Huuraccommodatie aan zee of meer waar gesurft kan worden (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Erica1
, Datum:
09.07.2020 13:14
In verband met onze geannuleerde vliegvakantie hebben wij besloten om toch een vakantiebestemming te zoeken in Frankrijk en/ of in Italië.
Wij zijn een gezin met 2 pubers en zoeken een mooie huuraccommodatie op een camping. Omdat onze kinderen graag surfen ben ik aan het zoeken geweest naar campings aan het Lac de Serre Poncon maar helaas is daar alles vol. We willen graag naar 2 verschillende plekken (2x een week) tussen 22 juli en 6 augustus. Wat wij hopen te vinden is:
Camping op loopafstand van een meer of zee waar het mogelijk is te surfen en ook het liefst op loopafstand van een dorpje.
Camping hoeft niet te groot te zijn, wel graag een zwembad en een terrasje.
Een camping met mooi uitzicht zou helemaal geweldig zijn maar ik begrijp dat we niet te veel meer kunnen eisen zo last minute.
Weet iemand een leuke camping die aansluit bij onze wensen?
Geplaatst door: J
, Datum:
09.07.2020 13:45
Zoek eens bij Mimizan aan de west kust.
Daar wordt volop gesurfd en het is een rustigere streek met hele brede stranden.
Geplaatst door: Henny
, Datum:
09.07.2020 15:13
, Datum:
09.07.2020 15:53
Bedankt voor de tips. Ben vergeten te melden dat we liever iets zoeken in de Provence, Alpes Maritimes, Hautes Alpes of Italië.
De Atlantische kust hebben we al een aantal maal bezocht. Als we verder niets tegen komen dan is een week Atlantische kust een optie voor een week surfen.
Geplaatst door: Henny
, Datum:
09.07.2020 16:16
, Datum:
09.07.2020 16:16
Zoek je dan een locatie om te windsurfen?
Want hoge golven zul je niet vinden in de Provence vrees ik.
Wel andere sportieve activiteiten uiteraard.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.07.2020 17:40
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
09.07.2020 17:47
Geplaatst door: Marike
, Datum:
10.07.2020 07:49
Niet direct tips voor campings, maar misschien kun je bij organisaties als Roan, Vacansoleil of Yelloh kijken. Bij deze organisaties kun je vaak ook aankomen en vertrekken wanneer je wilt dus dan hoef je niet van zaterdag-zaterdag te boeken, maar kun je bijv ook maandags aankomen en donderdags vertrekken.
, Datum:
14.07.2020 11:07
Hartelijk dank Tineke voor de leuke tips. Dit zijn idd het type camping en locaties waar we naar op zoek zijn. Helaas is er geen huuraccommodatie meer beschikbaar in de periode die wij zoeken. Maar ik bewaar ze voor een volgende keer. Inmiddels hebben we een week geboekt in een huisje (geen camping) aan zee. En voor de 2e week zijn we nog op zoek. Het liefst iets aan een (Windsurf) meer of Alpen.
, Datum:
14.07.2020 14:59
Misschien in Eygliers, camping aan meertje en mooi uitzicht over de omliggende bergen.
Camping du lac les Iscles, er zijn enkele mobile homes op deze camping.