comfortabele mondkapjes (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karin
, Datum:
09.07.2020 08:37
Op dit forum zitten vast veel ervaringsdeskundigen met betrekking tot mondkapjes.
Zelf hebben we wegwerp mondkapjes. Mijn zoon gebruikt die in de bus. Maar hij zegt dat hij iedere keer misselijk wordt van de geur van die wegwerp mondkapjes. Nu is hij wel gevoelig voor wagenziekte, dus dat kan er ook mee te maken hebben.
Ik ben nu aan het kijken voor stoffen mondkapjes. Die zijn er in allerlei soorten en maten (en prijzen). Wie kan mij het meest comfortabele mondkapje aanraden?
Geplaatst door: Daido
, Datum:
09.07.2020 12:38
Het meest comfortabele mondkapje heeft maar 1 laag. Het nadeel is dat het nauwelijks werkt en nut heeft.
Geplaatst door: Anne
, Datum:
09.07.2020 13:12
Ik heb naast een voorraad wegwerp verschillende soorten van textiel gekocht. De fijnste hebben een "metalen" strip zodat je die om de brug van je neus van vormen. Bij de kruidvat hebben ze 3 verschillende. Nieuw ruiken ze ook niet fijn. Maar na wassen met eigen wasmiddel, strijken en filter erin schuiven werken ze goed.
Geplaatst door: Tentje
, Datum:
09.07.2020 13:51
Onze tiener heeft op de website van Adidas mondkapjes besteld. Ze zijn modieus en zijn comfortabel.
Geplaatst door: ® Susanna
, Datum:
09.07.2020 14:35
Op internet verschillende soorten mondkapjes gezien die zelf te maken zijn. Zelf heb ik de dubbelwandige gemaakt met een opening aan de bovenzijde waarin dan een op maat gemaakt zakje past (gemaakt van stofzuigerzakkenmateriaal o.i.d.) dat je desgewenst kunt vullen met karbonaat limoengeur (zag ik voorbij komen op internet, maar dat kun je natuurlijk naar eigen smaak vullen). Ik test ze op veiligheid door te proberen er een aansteker mee uit te blazen, wat me niet lukte - dus goedgekeurd. Het meest comfortabele mondkapje weet ik niet, want dat is heel persoonlijk. Succes met de zoektocht, want het is toch lastig de juiste te vinden!
Geplaatst door: Karin
, Datum:
09.07.2020 15:14
Zelf freubelen ben ik niet zo goed in.
Ik heb die van adidas nu besteld. Afwachten maar.
Bedankt voor de tips!