Twijfels (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Karin
, Datum:
29.06.2020 17:23
Na lang twijfelen denken we toch nog weg te willen. Normaal huren wij iets voor de laatste 2 weken van juni en de eerste week van juli. Dat durfden we nog niet aan maar hebben ook de laatste week van augustus en de eerste 2 weken van september vrij.
We zijn nooit eerder in die periode naar Frankrijk geweest dus dan zijn er en wat vragen. Vast allemaal ergens terug te vinden maar jullie reacties zijn zo makkelijk,snel en dus handig. Welke regio is dan nog zeker van zonnig weer. Hoeft echt geen 30 graden te zijn als het maar lekker is. Mooie natuur,mooie dingen om te gaan bekijken,supermarkt dichtbij en liefst in 1 dag te rijden.
Geplaatst door: Elfriede
, Datum:
29.06.2020 18:34
Om tegemoet te komen aan je wensen, moet je onder Lyon zijn.
De Provence maar ook de Ardèche zijn dan aantrekkelijke gebieden
Of het op 1 dag rijden is, is afhankelijk van waar je woont.
Lourmarin is een leuk plaatsje in de Provence, met een camping les hautes prairies, in de Ardèche le moulin in st.martin d’ardeche.
Geplaatst door: Nor@
, Datum:
29.06.2020 18:34
Wat durf je nog niet aan? Waar ben je bang voor?
Hoe zuidelijk, hoe warmer, en op 1 dag rijden, ligt eraan met hoeveel mensen je rijdt en hoe hard ;-)
gr Nora
, Datum:
29.06.2020 18:41
Laat ik het zo zeggen, wij hebben 2 vakanties achter de rug met ziekenhuisopnames en periodes van dagelijks contact met thuisfront en alarmcentrale. Dat kan ik niet nog een keer aan. Ik heb geen angst om ziekte worden,hier niet en ergens anders ook niet. Ik heb wel angst voor weer een stress vakantie. Vandaar nu nog even niet. Provence en Ardeche zijn zeker haalbaar. Rijden zonder iets achter de auto
Geplaatst door: ® tineke (webmaster)
, Datum:
29.06.2020 18:48
Geplaatst door: anita
, Datum:
29.06.2020 18:54
Iets dichterbij, in de Drome. Crest. Mooie natuur, leuke stadjes/dorpjes op rij afstand.. Het allergrootste nadeel: het is vroeg donker. Vooral als je juni gewend bent. Verder zou ik zeggen: gaan!
Geplaatst door: Herma
, Datum:
29.06.2020 19:08
Als je pas eind augustus begin september gaat misschien een idee om dan kort voor vertrek iets te boeken? Hoogseizoen is dan voorbij. Je weet dan beter hoe de persoonlijke situatie is én je kunt aan de hand van de weersvooruitzichten bepalen waar je heen gaat. Het weer zal prima zijn alleen 's avonds al eerder donker.
Geplaatst door: Ada Bramer
, Datum:
29.06.2020 19:15
Op camping Val de L'Arre in Le Vigan staan mooie chalets! Fijne camping en ook leuk dorp op loopafstand. Schitterende omgeving!!
, Datum:
29.06.2020 20:13
Wat een leuke camping Tineke en ook met Safaritent.
Gelukkig is onze gezondheid prima maar nierstenen en blinde darmen houden geen rekening met waar je zit :)
Het leuke van dit forum is dat je nu dus al begint met voorpret ongeacht wat we er mee doen.