Sandaya (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Frankrijk19
, Datum:
24.06.2020 20:49
Wij gaan aankomende zomer naar sandaya camping sequoia parc.
Ik was benieuwd of er iemand al op een sandaya camping is geweest? En hoe lang je het zwembad kan reserveren?
Geplaatst door: cin
, Datum:
24.06.2020 21:39
ik had hier op het forum gelezen 2x 1 uur op een dag maar mag niet aaneengesloten zijn. Dat was ook een sandaya camping als ik mij goed herinner maar je kan het beter even aan de camping zelf vragen. wij zijn er 5 jaar geleden geweest. toen was het nog niet van sandaya maar van een andere organisatie. er zijn heel veel muggen! s,avonds kan je niet buiten zitten. Voor de rest prachtige camping en omgeving.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
25.06.2020 00:01
Heb vorig jaar op de Sandaya in Maisons-Laffitte (Parijs) gestaan. Prima camping, behalve dat het zwembad zo klein is dat gewoon baantje trekken volslagen onmogelijk is.
Geplaatst door: Kimgeilings
, Datum:
03.07.2020 17:55
Je krijgt vooraf een mail met alle info, via app kan je zwembad reserveren.
Geplaatst door: Karin
, Datum:
03.07.2020 19:04
Op de website van Sandaya staat deze info:
https://www.sandaya.nl/footer/klantenservice/veelgestelde-vragen#faq_bloc-17678
Om u te verzekeren van een veilige omgeving hanteren wij met betrekking tot de toegang tot de aquaparken van onze campings de richtlijnen van de gezondheidsautoriteiten. Vanwege de vereiste afstand tussen de vakantiegangers zal het aantal bezoekers worden beperkt. Wij houden ons aan de regel van 4 m² per persoon op de totale oppervlakte van het aquapark, inclusief de zwembaden, de zonneterrassen en andere relaxzones.
Met het oog daarop vragen wij u uw bezoek aan het aquapark op de dag zelf te reserveren met behulp van de mobiele app ‘Lineberty’ die u vanaf nu gratis kunt downloaden. Let op, er kan slechts één enkele periode van 1 uur per keer worden gereserveerd. Zodra uw periode is afgelopen, kunt u via de app een nieuwe periode reserveren. Het aantal periodes dat per dag gereserveerd kan worden, is niet beperkt. U kunt als u dat wilt de hele dag van het aquapark profiteren als u uw volgende periode reserveert zodra de vorige periode is afgelopen (onder voorbehoud dat het maximale aantal personen in het aquapark niet bereikt is). Wij hechten eraan dat iedereen optimaal van onze aquaparken kan genieten, op een eerlijke en redelijke manier. Daarom laten wij u nu alvast weten dat wij de openingstijden hebben verruimd, zodat wij aan de zwemwensen van al onze vakantiegangers tegemoet kunnen komen :)
Geplaatst door: Marielle
, Datum:
03.07.2020 21:18
WIj gaan naar Sandaya Cypsela in Spanje. Diverse malen al contact gehad over het zwembad. Er is inderdaad een app om het zwembad te resereveren en ze hebben het over een slot van 1 uur maar op dit moment wordt dit nog niet gedaan. Pas als het heel druk wordt schijn je dit te moeten doen. Ze weten nog niet of ze met 1 uur slots gaan werken