Camping Zuid Bretagne (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Marielle
, Datum:
21.06.2020 16:48
Hoi hoi..
Wij overwegen om eind juli naar (Zuid) Bretagne te gaan. Ik weet dat er geen garanties zijn vwb t weer, maar lees regelmatig dat t in de Morbihan iets aangenamer is qua temperaturen en ook dat t zeewater warmer is. Wij zijn op zoek naar een camping (t liefst) op loopafstand vd zee. Ik ben me al een tijdje aan t oriënteren wat een geschikte camping voor ons zou kunnen zijn. We reizen met 2 dochters van dan 11 en bijna 8 jaar. We willen iets huren en ook graag een (binnen)zwembad met t liefst een waterglijbaan! Ook zouden we t erg leuk vinden om in of vlakbij een plaats te verblijven, waar 's avonds ook nog iets te doen is. Waar heb je bijvoorbeeld een leuke boulevard in de Morbihan wat nog een beetje levendig is?
Alle info is welkom! We zijn nog nooit in Bretagne geweest, maar t lijkt ons supermooi!
Alvast bedankt voor de reacties...
Geplaatst door: gerhei
, Datum:
21.06.2020 19:30
Wij zijn afgelopen jaar in La Trinite-sur-Mer geweest op camping de la Plage. Dat is een mooie camping met buitenzwembad. Als je de camping afloopt sta je op het strand. De camping ligt hieraan. Nette camping, mooie plaatsen en prima sanitair. Ook in de omgeving genoeg te doen. Wij hebben wel wat wisselend weer gehad, heel warm, maar ook een paar dagen 18 graden met regen.
Carnac is een leuke plaats, daar was afgelopen jaar elke week een marktje. Ook gezellig om daar bij het strand te lopen, daar zijn allemaal restaurants. Trinite-sur-Mer is ook gezellig.
Geplaatst door: Marianne
, Datum:
21.06.2020 20:23
Wij zijn 'n keer op 'n camping geweest op 't schiereiland Quiberon in Zuid Bretagne, camping Bois D Amour, met zwembad, ook overdekt. Was op loopafstand van een gezellig plaatsje en strand. Wij hadden toevallig heel mooi weer.
Geplaatst door: digi-oma
, Datum:
21.06.2020 23:51