leeftijdsgenoten op camping le soleil (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Elly
, Datum:
17.06.2020 22:44
Hallo wij hebben camping le soleil in argeles su mer geboekt, nu lezen we veel over annuleringen, wij zijn van plan om op 18 juli daar aan te komen. Wij gaan met onze dochter van 15, de oudste gaat niet meer mee. Zijn er meer hier op dit forum die ook met jongeren naar deze camping gaan? We hopen dat er genoeg jeugd voor haar is waar ze eventueel aansluiting kan vinden.
Geplaatst door: Marike
, Datum:
17.06.2020 23:19
Heel veel mensen gaan ook wel. Hetgeen wat je hier leest zijn ook annuleringen van mensen die bijv nu of eerder al zouden gaan. Sterker nog ik hoor in mijn omgeving juist mensen die eigenlijk ergens anders heen zouden gaan maar nu toch voor Frankrijk kiezen en ook verhalen van mensen die eerst geannuleerd hadden maar nu alles dichterbij komt en versoepeld is toch richting Frankrijk gaan. Wellicht dat het net wat rustiger is met de Nederlanders, maar er hoeven maar een paar Nederlandse leeftijdgenootjes te zijn en ze vermaken zich uitstekend. Wij hebben weleens op een camping gestaan met nauwelijks Nederlanders en het was juist opvallend dat de Nederlanders die er waren elkaar opzochten en er geen kliek was waar je soms moeilijk tussenkomt.
Ik weet dat een collega van mij met haar gezin (ik denk dat haar kinderen tussen 10-15 jaar oud liggen) 3 weken eind juli/ begin augustus naar deze camping gaan. Zij hebben een kampeerplek geboekt.
Geplaatst door: ® Daan
, Datum:
19.06.2020 22:15
Jammer! Wij zijn er een week eerder met onze zoons van 12 en 15. Ik had al gekeken of wij langer konden blijven als het ons mocht bevallen, maar de camping lijkt toch echt vol vanaf de 18e juli.
, Datum:
19.06.2020 23:15
Bedankt voor jullie reacties, als de camping volgeboekt is dan zullen er vast meer leeftijdsgenoten zijn. We hebben de laatste jaren in Kroatië gekampeerd daar kregen ze via Facebook van de camping een linkje met een app groep hadden ze voordat we op vakantie gingen al contact en konden ze elkaar zo opzoeken.
Geplaatst door: ® eduard
, Datum:
24.06.2020 18:28
welke camping is dat in Kroatie?
Geplaatst door: ® Esther B
, Datum:
24.06.2020 20:38
Wat een leuk idee van die camping om op voorhand al contact te kunnen leggen!
, Datum:
24.06.2020 21:17
@Eduard camping Bijela uvala in Porec als je via Facebook op de camping zoekt kom je privé groep tegen als je daar lid van wordt(zitten heel veel mensen in) dan krijg je en lees je allemaal tips over de camping en omgeving.
Geplaatst door: ® Eduard
, Datum:
25.06.2020 15:51
@Elly, dank voor de info.
Ik heb meteen de camping opgezocht en ook hun andere campings. Ziet er allemaal geweldig uit voor de kids, voor ieder budget.
Echter lees ik bij de vele "slechte" reviews 2 zaken en ik ben benieuwd hoe jullie dat ervaren hebben:
1. Het personeel is niet aardig en wordt zelfs als grof en brutaal gezien, wat is jullie veraring.
2. Er zijn veel verborgen kosten waarbij mij opvalt dat alle nationaliteiten hierover vallen. Wat klopt hiervan? Is deze camping echt ver boven het bidget wat je in Kroatie mag verwachten?
Ik hoor graag van je.
, Datum:
25.06.2020 16:53
@Eduard wij zijn afgelopen 5 jaar in Kroatië geweest persoonlijk vind ik het personeel en de bevolking niet nors, natuurlijk zit er weleens een minder vriendelijke tussen maar dat kom je overal wel tegen, het klopt dat je voor de buitenactiviteiten merendeel moet betalen tennis springkussen in zee bijv., dat is op de meeste campings in Kroatië zo.
Geplaatst door: ® Eduard
, Datum:
25.06.2020 17:10
@Elly, goed te weten, het viel me alleen op. Ben ondertussen ook lid geworden van de facebook pagina.
Ik begrijp dat er een aantal zaken betaald moeten worden. Zijn de zwembaden wel gratis?
Verder geef je aan dat je de laatste 5 jaar naar Kroatie gaat, altijd op dee camping of heb je ook elders goede ervaring? Ik ben niet zo honk vast.
, Datum:
26.06.2020 09:19
@Eduard zwembaden zijn gratis. Wij zijn op het eiland KRK geweest en bij Rabac de afgelopen 3 jaar op Bijela uvala Porec.