Onrust Dijon (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Natas
, Datum:
17.06.2020 21:20
Goedeavond. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die weten of het nu veilig is om te overnachten in Dijon. Wij gaan volgende week naar Zuid-Frankrijk, richting Nyons. Wij overnachten eigenlijk al een aantal jaar in een hotelletje in Dijon-Nord. Nu hoor en lees ik veel over narigheid en onrust in Dijon. Wie kan mij er wat meer over vertellen en vooral of het veilig is om daar gewoon te overnachten. Alvast bedank,
Geplaatst door: Hans030
, Datum:
18.06.2020 20:01
Dijon is een schitterende stad om te bezoeken, maar bij twijfel kun je misschien beter iets doorrijden naar Beaune. Daar o.a. een Ibis-hotel op loopafstand van het leuke centrum met goede parking. En nog veel meer hotels.
Geplaatst door: frank
, Datum:
18.06.2020 20:08
De rellen zijn in de wijk Gresilles die in het noordoosten van de stad ligt dus inderdaad mogelijk verstandig om even niet te overnachten in Dijon-nord.
Geplaatst door: martijnseverin
, Datum:
21.06.2020 00:52
Ook weer zo'n onzin sensatie post... Als je geen tsjetseen bent of algerijnse drugs dealer heb je nergens voor te vrezen.. Amsterdam is gevaarlijker met z'n mocro mafia shootouts
Geplaatst door: frank
, Datum:
21.06.2020 11:15
Oh? Lopen er in Amsterdam inmiddels ook anti-terreur eenheden en extra oproerpolitie rond?
Lijkt mij bijzonder dat als 200 man met zware wapens op een andere groep schieten de kans kleiner is om er tussen verzeild te raken als wanneer 1 of 2 man in Amsterdam zo af en toe iemand op de korrel proberen te nemen.
Geplaatst door: ® @natas
, Datum:
23.06.2020 10:02
Martijnseverin wat een belachelijke opmerking.
Dacht toch echt dat het een normale vraag was.
Maar bedankt voor het meedenken.
, Datum:
23.06.2020 13:36
Je kan het dom vinden mijn opmerking prima. Ik vind het dom dat mensen dit op een forum vragen... Die acties gebeuren in wijken waar je als toerist niks te zoeken hebt.
, Datum:
23.06.2020 13:39
Alsof heel dijon een oorlogsgebied is... En dan nog vraag je het aan de eigenaar van je overnachtingsplek.. En niet op een forum waar mensen geen idee hebben van de bende oorlog daar...
, Datum:
23.06.2020 13:42
Geplaatst door: Car2
, Datum:
23.06.2020 14:06
@Natas, een hele normale vraag van jou. Maar een enkeling gaat daar dom mee om.
Niks van aantrekken.
Geplaatst door: ® Bertus1
, Datum:
23.06.2020 14:42
Jeetje, wat een respectloze opmerking Martijn.
Hou daar gewoon eens mee op joh en laat iedereen in zijn of haar waarde.
, Datum:
23.06.2020 15:07
Bertus niks respectloos aan. Dit forum zit vol met vragen die je niet op een forum zou moeten stellen, maar aan je camping/hotel eigenaar die de stad kent... Net als vraag wat voor weer wordt het 13 augustus daar en daar. Ik gaf al de link met lokaal nieuws. Dat is een betere bron als een forum.. Google is your friend is niet zo maar een loze kreet..
Net als dat de corona discussies oplaaien omdat er TEVEEL vrijheid is na weken voucher discussies... En notabene het millieu vignet verhaal elk jaar weer met dezelfde antwoorden. Heeft niks met gebrek aan respect te maken, meer met verbazing van mijn kant. We kunnen het mooiste plekje in Frankrijk ontdekken via internet en een vakantie boeken. Maar hoe een lokale situatie zich voordoet lijkt wel een reis naar de maan. Ik scheld niemand uit... Dus tja als je niet tegen kritiek kan, kan je beter internet mijden. Ik heb net dus een link gepost waar je lokaal dijonnais nieuws kan volgen. En dat was een halve seconde zoeken... Tabee