Ervaringen weer Millau - juli (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Ikke76
, Datum:
24.06.2020 11:58
@Alex,
In eerste instantie, toen het allemaal nog steeds erg onduidelijk was, kregen wij via de mail ook te horen dat het evt. tot de mogelijkheden behoorde om pas te betalen bij aankomst. Later, nadat we nog contact hadden gehad (dat we weer mochten komen)hebben ze richting ons aangegeven dat we voor 1juli/uiterlijk 1 juli moesten betalen.....
Afgelopen maandag dus maar gedaan; dan zou het wel op tijd daar moeten zijn. Of ik het nou nu betaal of als we aankomen..... dat maakt me niet zo uit.
Ik ben nniet anders gewend dan normaal gesproken 6 weken voor aankomst het volledige bedrag te hebben betaald in Frankrijk.
, Datum:
24.06.2020 12:02
@Riedel1976, zie ook mijn reactie hierboven. Bij ons dus ook "uitstel" tot 1 juli, maar dan moest het toch wel betaald zijn of nou ja, zo hard zeiden ze het niet, maar.... dat was toch wel het vriendelijke verzoek. Of ik nou nu betaal of over 3/4 weken, dus ik heb het toch maar overgemaakt maandag :-)
, Datum:
24.06.2020 12:04
Thanks ook iedereen voor de reacties op het weer.... gaan er dus maar vanuit dat het wel goed moet komen daar met het weer ;-)... Buitje voor het stof is niet erg haha haha..... als je over het algemeen maar lekker weer hebt om de rivier e.d. in te gaan....