Camping Le Brabois in Nancy niet open (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
, Datum:
16.06.2020 23:14
Geplaatst door: Marike
, Datum:
17.06.2020 00:10
Ik kan het niet op hun site zien, of kijk ik verkeerd?
Ik vind het toch vreemd. De maatregelen in Frankrijk vallen ten eerste heel erg mee (moet gewoon toegepast kunnen worden) en ten tweede worden er per 22 juni verdere versoepelingen verwacht. Hoe kan men dan nu al besluiten om het hele seizoen dicht te blijven, ik denk dat er dan toch wat anders speelt. Laten we hopen dat ze misschien toch nog open gaan. Wij hebben er weleens overnacht en het is een mooie overnachtingscamping!!
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
17.06.2020 00:48
Ik vermoed dat ze bij Campeole een probleem hebben met de reserveringsmodule op hun site. Bij hun camping aan het meer van Annecy kun je zelfs half septrember niet eens meer een kale kampeerplaats voor één nacht reserveren...
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
17.06.2020 08:24
Ik kreeg gisteren een mail van Campeole dat mijn reservering op camping Brabois voor deze zomer, die ik begin januari al gedaan heb, niet door kan gaan, omdat zij niet kunnen voldoen aan de door de regering gestelde eisen.
Ze zullen het reeds betaalde reserveringsbedrag terugstorten.
Geplaatst door: ® Renate80
, Datum:
17.06.2020 12:00
Wat fijn dat jullie dit hier vermelden! Dit is ook onze vaste eerste stop voor een overnachting. Fijne camping...
Gevonden ooit via dit forum.
Ik ga opzoek hier naar een andere camping.
Geplaatst door: Nanka
, Datum:
17.06.2020 15:50
@Marike
Er staat inderdaad niets van op hun website vermeld, maar onderstaande mail kreeg ik gisteren van Campeole betreffende camping Brabois
Beste klant,
De Franse regering heeft toestemming gegeven voor de opening van de campings vanaf 2 juni.
De officiële hygiëne- en veiligheidsprotocollen die van toepassing zijn op onze sites en infrastructuren leiden echter tot een organisatie die niet kan worden uitgevoerd in strikte overeenstemming met de regels van de camping Le Brabois zonder extra faciliteiten die we op deze datum voor het zomerseizoen niet kunnen bereiken.
Zoals altijd geven wij voorrang aan uw welzijn en uw veiligheid; daarom kunnen wij u dit seizoen helaas niet op deze camping ontvangen en dat betreuren wij ten zeerste.
Wij blijven tot uw beschikking om u, afhankelijk van de beschikbaarheid, een andere bestemming aan te bieden, die u kunt raadplegen op onze website www.campeole.com.
In het geval van een terugbetaling gaan we over tot een bankoverschrijving; we danken u bij voorbaat voor het bevestigen van uw aanvraag en het sturen van uw RIB.
We kijken er naar uit om u binnenkort te zien op onze prachtige locaties voor een onvergetelijke vakantie.
Het Campéole / Etapes André Trigano Reserveringscentrum
Cordialement,
Service Internet
Tél : +33 (0)5 61 69 05 00
Fax : +33 (0)5 61 69 05 10
contact@campeole.com