We willen deze zomer voor een stacaravan kiezen ipv een tent huren, wel hebben we een beperkt budget. Nu zag ik camping domaine de gaujac bij anduze. Ze hebben goedkope ( ongeveer 350 euro voor een week in juli) maar wel wat verouderde stacaravans. De meningen over deze camping zijn wat verschillend. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze camping? Normaal kiezen we voor een wat kleinere camping maar de ligging aan de rivier lijkt wel perfect. Ik vraag me : of het aparte stacaravanstukje wel gezellig oogt, of de rivier goed toegankelijk is en er goed in te zwemmen valt? Is er ergens een punt om van rotsen te springen? Of de oudere stacaravans goed onderhouden worden? Of de camping erg groot aan doet, bijvoorbeeld veel animatie etc..daar houden we dan weer niet zo van..
Ik hoor graag jullie mening
Wij waren een 8-tal jaren geleden op deze camping. Rustige ligging, niet ver van Anduze. Camping vooral gericht op Fransen en deze hebben bij de uitbater ook een voetje voor. Wij vonden de uitbaters ook niet vriendelijk of behulpzaam. Het zwembad is, op dagen dat het echt warm weer is, overbevolkt en veel te klein. Voor ons geen plaats om terug te komen.