Iemand contact met La Garenne Bédoin? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® @ndrea
, Datum:
07.06.2020 16:54
Wij hebben al heel lang een reservering op La Garenne in Bédoin. Nu heb ik een mail gestuurd met de vraag of ze open gaan en wat voor maatregelen ze hebben genomen, maar ik krijg geen reactie.
Is er hier misschien iemand die het wel gelukt is om contact te krijgen? Uiteraard kan ik altijd bellen maar mijn Frans is matig, en ik lees in recensies dat hun Engels juist weer minder goed is.
Geplaatst door: Jeanne
, Datum:
11.06.2020 11:21
Wij hebben ook gereserveerd begin van het jaar op La Garenne, maar pas voor laatste week aug/ 2 weken september, dus dat duurt nog even. Wij zijn ook benieuwd, geen informatie ook op de website en op social media. We wachten af!
, Datum:
11.06.2020 15:42
We hebben inmiddels contact maar helaas wat karige info. Dit overigens geheel in lijn met het ietwat stroeve mailcontact tijdens de reservering eind vorig jaar. Communicatie is niet hun sterkste kant zeg maar.
Uit de mail van de camping kwam behalve "minder gasten in het restaurant" en "alcoholgel bij zwembad en toiletten" niets naar voren. Ik heb daarop even contact gehad met een van de recensieschrijvers hier op de site, zij verzekerde mij dat de eigenaars zeer serieus met hun camping en de hygiëne bezig zijn.
Hierop hebben wij besloten om het er op te wagen. Als er groen licht komt en de coronacijfers blijven zich neerwaarts ontwikkelen gaan wij 11 juli naar Bédoin.
Wel met eigen Porta Potti aan boord (we kamperen met een tent) en een lijstje met alternatieve campings bij de hand, mochten we geen goed gevoel bij de maatregelen op de camping hebben. Dan nemen we ons verlies (het is gelukkig geen dure camping) en gaan we verder kijken.
Ik zal na terugkomst even laten weten hoe het ons is bevallen.
Geplaatst door: Jeanne
, Datum:
11.06.2020 15:51
Wij zijn al verschillende keren op La Garenne geweest, maar dan in mei/ juni, altijd goed bevallen, hele ruime plaatsen ook. Wat verouderd sanitair, maar dat werd 2x per dag goed schoongemaakt, zal nu zeker niet anders zijn, daar zijn we ook niet bang voor. We lezen ook wisselende meningen over de eigenaren, maar hebben zelf tot nu toe nooit iets vervelends ervaren!
, Datum:
11.06.2020 16:27
Fijn om te lezen Jeanne! Wij hebben überhaupt noot zoveel contact met campingeigenaars dus kunnen er ook prima mee leven als ze niet al te joviaal zijn. Ik vind de schoonmaak inderdaad veel belangrijker, niet alleen in coronatijd.
We kijken er erg naar uit. Natuurlijk is het wat spannender dan andere jaren maar zolang je de drukte niet opzoekt en een camping met ruime plekken hebt, hebben we er vertrouwen in dat het veilig kan.